Om 23:10 geboren, een mooie zwarte hengst, of nouja voor zolang het duurt, wordt natuurlijk een schimpie
minouesmee
Geplaatst: 20-05-16 07:11
Ahw!
Elsje123
Geplaatst: 20-05-16 07:19
Quir, als bruine is hij ook een hele mooie, aparte, zo helemaal bruin zonder aftekeningen. Maar het wordt een schimmel en gelukkig mag ie dan lekker in dit topic blijven. Net als de andere veulens trouwens! Ik kan geen genoeg krijgen van veulen-spam, zeker niet als ze schimmels in de dop zijn!
Gefeliciteerd beide! Hij ziet er knap uit Quir, bijna jammer dat het een schimmeltje wordt zo zonder aftekeningen Ben benieuwd naar de droogfoto's lindamusters, maar bij jou dus ook al zeker een schimp?
Om maar meteen door te gaan over veulens: mijn merrie is vandaag drachtig gescand van Etoulon VDL
Elsje123
Geplaatst: 20-05-16 19:01
Wat zie ik nou?! Er zijn twee nieuwe veulentjes in het topic beland! Lindamusters ik had niet eens door met m'n suffe hoofd dat jouw veulentje een ander veulentje was! Ik dacht wel dat Quir haar foto's in een vreemde volgorde had toegevoegd! Ook ik ben benieuwd naar droogfotos van de jouwe! Volgens mij ook geen of weinig aftekeningen? (Heul klein kolletje, had ik ook niet gezien vanmorgen!) Iig ook van harte gefeliciteerd met je aanwinst!
Ja cabelz, het wordt zeker een schimp! Zwarte paarden worden grijzig geboren, schimmels zijn pikzwart! En er zitten her en der op zijn hoofdje wat witte haartjes!
Nou elsje, dat maakt niet uit hoor! Hij heeft inderdaad alleen maar een kolletje, vind hem prachtig!!
Gisteren was hij ontzettend moe na het buitenspelen
Elsje123
Geplaatst: 21-05-16 06:53
Wauw! Hijis echt heel mooi. Diepdiep zwart met een klein kolletje!
Dankjewel allemaal! Inderdaad bijna jammer dat ie schimmel gaat worden, hij is zo mooi donker en warm bruin! En hij heeft een zilver voetje rechts achter (en klein wit vlekje).
Lindamusters, jij ook gefeliciteerd met je veulentje!