Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sundral schreef:nathe schreef:Wel tof dat je Fairlane dan echt hebt kunnen verkopen aan iemand die er echt verder mee gaat! Dan kan je haar zelfs blijven opvolgen?
En vindt je echt "kwaliteit" voor 12000 euro? Ik hoor tegenwoordig allemaal prijzen van >15000... nu ben ik zelf niet opzoek in die prijscategorie dus heb er werkelijk geen idee van
Voor 12 duizend euro krijg je in elk geval geen 2e of 3e bezichtigingshengst.
nathe schreef:oei dat is een drastische beslissing?
nathe schreef:Wel tof dat je Fairlane dan echt hebt kunnen verkopen aan iemand die er echt verder mee gaat! Dan kan je haar zelfs blijven opvolgen?
En vindt je echt "kwaliteit" voor 12000 euro? Ik hoor tegenwoordig allemaal prijzen van >15000... nu ben ik zelf niet opzoek in die prijscategorie dus heb er werkelijk geen idee van
.[/quote]

Torius16 schreef:Hadden wij het vanmiddag nog over, veel mensen denken dat nu de markt op z'n gat ligt, men aan een goedkoper paard kan komen met veel kwaliteit.
Die ervaring delen wij helaas niet. Wat goed is blijft duur, wat slecht is, is aan de straatstenen niet kwijt te raken.
Daarbij is het doel ook verschillend wat mensen willen en de tijd die ze daar over willen doen.
Niks ten nadele van iemand, maar dit topic gaat meer over de onderkant van de markt (prijs, kwaliteit etc.)
Helaas kun je geen Mercedes rijden voor de prijs van een Fiat. Dat was zo, Dat is zo, Dat blijft zo.
Overigens vind ik het een beetje apart dat mensen hier zo spastisch doen over: maar een paard dat koliek heeft gehad...etc.
Dat kan elk (goed) paard krijgen en heeft vaak niks met paard uit te staan maar meer met de voeding en verzorging....
@Marion71 merk dat wij veel dingen gemeen hebben, zal wel met ervaring te maken hebben hahahahaha!
@Nathe: heel veel plezier, succes én wijsheid toegewenst....!