Sorry hoor maar ik heb mijn E-pony verloren (en nee hem door z,n hoofd laten schieten,doe toch normaal je gunt een mens toch ook niet kogel door z,n kop) zoja, kan diegene beter in het criminele circuit gaan zitten verkassen daar schieten ze mekaar door de hens.
Mijn E-pony heeft hele nacht moeten vechten tegen koliekaanval ik ben hiervoor
zelfs mijn bed voor uit gegaan en hele nacht bij m,n pony gezeten en DA laten komen (maar ja wat DA zij ik heb niet de middelen bij me die er nu voor nodig zijn) dus op naar de kliniek, en reken maar dat ik de beste arts ter beschikking kreeg voor of er nog wat te redden viel, maar nee nadat ze foto's hadden gemaakt was het al zo ver ik kon kiezen of pijn laten lijden, of af laten schieten, of een spuitje? Nou wat denk je zelf ik heb natuurlijk voor het spuitje gekozen en niet een maar 2 eerst in alle rust en stilte liefdevol afscheid nog genomen.
En dan heb ik mijn liefdevolle schoonmoeder die op 45 jarige leeftijd op 8 mei 2007 overleed aan ''Alvleesklier Kanker'' (noemen jullie dat ik nooit zoiets dierbaars met vreselijke rot ziekte heb verloren, ga toch verkassen jullie weten niet wat in mij afspeeld).
En voor alle duidelijkheid ik ben geen ''penny'' girl, hadden jullie wel gewild he nou not duzz!
Kijk voortaan naar jezelf voordat je over andermans gaat lopen discusieëren