Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
StalNollie schreef:Lukasje schreef:Hij oogt op foto ook braaf, hij heeft zo’n zachte blik. Heel veel plezier met hem!
Vind hem vooral ogen alsof hij een heel verleden meedraagt. Moe
Is hij volledig Nederlands? Of import
Lieser schreef:StalNollie schreef:Uitdrukking hoofd/ogen ja daar kan je veel in lezen
Wat een onzin, van een foto waar je van de zijkant net 1 oog half kunt zien.
_coquette_ schreef:Niet de meest voordeligste foto! Maar dan hebben jullie een idee, de eerste dag bij mij!
[ [url=m/8Mgws6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Babootje schreef:_coquette_ schreef:Niet de meest voordeligste foto! Maar dan hebben jullie een idee, de eerste dag bij mij!
[ [url=m/8Mgws6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Leuk! Wij hebben ook een HighFive US (x Montechristo). Ruin dan wel. Dit jaar 5 geworden. Ook veel wit.
[ [url=m/M04G1Y.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/lOzAJk.jpg]Afbeelding[/url] ]
Achter HF US zit Charmeur. Dat hebben wij wel kunnen merken. Het was een pittige. Inmiddels is hij wel braaf hoor.
Nog een wat schrale merrie, maar dat trekt wel bij.
Wat zit daar nog verder achter aan moeders kant? En hoe groot is ze?
tirzasarah10 schreef:Zou er iemand met mij mee willen denken via pb? Ik zit ontzettend te dubben wat nou een geschikte keuze zou zijn voor mij, mega luxe positie. Ik heb al een 'paard' en een pony. Paard tussen aanhalingstekens omdat ze net 3 is en hopelijk nog even een paarden maat gaat bereiken.
Edit: wil het ook in het topic zetten maar weet niet of het mag in het topic
tirzasarah10 schreef:Zou er iemand met mij mee willen denken via pb? Ik zit ontzettend te dubben wat nou een geschikte keuze zou zijn voor mij, mega luxe positie. Ik heb al een 'paard' en een pony. Paard tussen aanhalingstekens omdat ze net 3 is en hopelijk nog even een paarden maat gaat bereiken.
Edit: wil het ook in het topic zetten maar weet niet of het mag in het topic