Een aantal mensen die we tegen kwamen vonden hem prachtig. De meerderheid vroeg of ze konden passeren terwijl hij zo dicht tegen mijn been loopt dat hij me net niet opzij duwt. (Dat moeten ze. Ze moeten contact houden met ons been zodat ze altijd op ons gericht zijn.)

Joy ziet er nog steeds geweldig uit. Hij was zich wel aan het moeien met hoeveel hooi ze moesten krijgen.
Hij is ook vrijwel constant naar mij aan het kijken dus je ziet ook wel dat hij echt wel afgericht is aan de manier waarop hij langs me loopt. Zodra ik stop gaat hij ook zitten zonder dat ik een commando moet geven dus ben stil gestaan zodat hij ging zitten.
dat spijt me erg voor N maar Vigo is erg opdringerig en daar is Sky niet sterk genoeg voor nu. Nu denk ik ook niet dat dat echt een issue zal zijn. N kan Vigo in principe gewoon inscharen bij een van de andere paarden gezien hij ruin is. Als Joy geruind zou worden zou ik hem iig niet op een opfok zetten als ik thuis een kleine kudde had lopen. 

die woont nl. naast de weide.
Keek er heel erg tegen op. Ze heeft hem super verzorgd maar dit is voor mij gewoon op elk gebied handiger.