Ga jij ook echt helemaal alleen Sizzle? Dus ook niet iemand lopend of op de fiets mee?
Ik doe dat dus maar als ik mijn omgeving moet geloven ben ik dan "een stoer wijf"!
Ben ik niet volgens mij en in ieder geval een stoer minder stoer dan 25 jaar geleden
De vorige keer alleen draaide Joya dus inderdaad om bij tegenliggers en wilde ze mee. Kon haar terug zetten en later gewoon verder gaan. Nu liep ze gewoon zelf door , zonder aarzelen.
Dit is inderdaad ook wel mooi en gewoon op rijafstand van stal.

Mrs_Midnight schreef:Hij eet altijd tussen de andere paarden, iets met paddock paradise, onbeperkt ruwvoer en een doorgaans erg sociale kudde, gecombineerd met in de winter geen aparte ruimte om te voeren. Kan ook gewoon.
Schijnbaar kan het momenteel niet helemaal aangezien hij onrustig doet en draaikont. Is hij misschien toch bang dat hij weggejaagd gaat worden?
Onze kudde is ook erg sociaal, stabiel, en heeft onbeperkt eten maar bijvoeren van haar eigen voer doe ik apart. Zo weet ik zeker dat ze haar eigen portie in alle rust op kan eten en ook echt alleen haar eigen voer.
Lieve foto!