Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maar misschien maar niet te vaak bokken.

Hoop dat ze er snel bovenop komt!
Oh nee! Jeetje wat een schrik ..
Echt verschrikkelijk. Hopelijk knapt haar beentje snel op en heeft ze er verder weinig aan over gehouden 

Spannend naar een ander terrein. Ben benieuwd
Denk ik haha. Zo veel doet ze niet.
hier ook goede ervaring met honingzalf. Ik ben aan het duimen voor je. Heb je kunnen zien hoe ze liep?

Als ik jou was zou ik het aangeven dat je even moet aanpakken als er een paard passeert. Dan weten ze ervan.
SBravour schreef:Brave Lars!
Let alleen op het verschil tussen stille handen tov jou lichaam, of tov de mond van jou paard.
Bij jou is namelijk het eerste, waardoor je hand erg op en neer gaan. Probeer je onderarm in een lijn met de teugels naar het bit te laten gaan en geef je hand mee in zijn beweging
Ik moet echt opnieuw balans vinden en hij natuurlijk ook nog steeds.
Mijn moeder had het hart in de keel dus die was met zilver gaan wandelen over het wedstrijd terrein. Heb haar over genomen en nog klein stukje gelopen. Ging al beter. Toen erop , mijn vriend heeft haar nog een rondje aan de lijn gehouden en toen los. Alles eng natuurlijk haha. Draadje was eng , de sloot was eng , het hindernis materiaal in de hoek ook. Maar ze liep dapper door en het was echt werken voor beide pff
Heb een halfuurtje gereden