@fenna
Shetje op stal is nu ook aardig uit zijn vacht, zou het familie zijn? 
Kijken naar enge dingen laat ik ook altijd even doen. Scheelt een heleboel, de keer erop kijken Elano maar enkele seconde ernaar en de keer daarop vrijwel niet meer. En als ik hem niet laat kijken, vind hij het alleen maar enger.
@wennie
Als je wel op tijd was, was het ws de meest lompe foto ooit heb ik het idee. 
@Jac
Leuke foto!
@annik
Denk dat we allemaal ons wel eens zorgen maken om niks. 
Als het goed is komt binnenkort de hoefsmid, bij een van zijn achterbenen is er bij zijn straal/hoefballen een deel zacht.. Maar of dat gedeelte zo zacht is omdat het 'te veel huid' (of wtf het ook voor iets mag zijn
) is, of dat het iets ernstigs is.. Laatst een paard in de buurt overleden aan geloof hoefkanker (ingeslapen).. Maar wat ik begrijp is dat het dan ook zacht wordt.. Dan gaan er toch wel dingen door je hoofd spoken.. 
@ren
Gelukkig dat puzzle zich laat pakken! Hopelijk blijft dat ook zo. En wie weet komt ie ooit wel een keer naar je toe gerend. 
@Roikik
Hier laat ik die van mij nog niet springen. Wil op zijn vroegst vanaf 4 jaar laten vrij springen en vanaf 5 jaar onder het zadel. Is natuurlijk ook maar net vanaf wanneer hij onder het zadel is.. Als hij op 5 jaar pas zadelmak is, ga ik natuurlijk niet de eerst volgende keer al springen onder het zadel met hem. 
Liever een jaartje later dan 10 jaar minder lang samen plezier hebben door te veel slijtage.
Kennis maken met balken op de grond wil ik wel binnenkort doen. Niet dat hij straks dikke vette spoken ziet en er nooit over/langs/door durft te gaan. Maarja, een balk op de grond kan niet veel kwaad.. Tenzij hij zijn benen niet optilt, maar dat is het zelfde met stoeprandjes. 
@Kitty
Wat een lieve foto zeg!
Hopelijk werkt het wandelen.
@kab
Oh wauw, spring talentje.. Net Elano. Kan ook heel mooi springen. 
Ik heb ook een rolfoto van hem. Ik ging op de grond zitten en hij plofte naast mij neer en begon te rollen. Ziet er best vreemd uit van dichtbij. 
@Renee
Ohh heerlijk hoor! En wat fijn dat ze zich al thuis voelen!
Hier ga ik ook het liefst in de ochtend.. Tenminste, als ik mijn dagritme terug heb. Nu ik een tijdje vrij ben is dat helemaal weg..
@apple
Hé wat vervelend zeg! Suikers e.d ook goed onder controle? Hier ging Elano laatst aan riet beginnen en toen had hij plots ook jeuk.. Nu komt hij niet meer aan het riet en jeuk is ook gelijk weer weg. Want kwa extra's suikers gooi ik er zelf niks in.
@druppie
Wauw, heb eens een mini appaloosa verzorgd. Kon ook enorm hoog springen. Heel bijzonder eigenlijk.. Want een paard van 1.60 bijvoorbeeld, zie ik niet zomaar zijn eigen hoogte springen. 
Gister Elano gepoetst en in de avond even 10-15 min laten grazen. Hij komt zover ik kan zien weer rustig bij. Dus ga ik vanaf nu wat minder slobber geven en dan een weekje aankijken of hij dan zo blijft of weer afvalt. Als het zo blijft kijken of ik slobber helemaal weg kan halen, mocht het weer erger worden kan ik weer meer geven.