XUlyssesX schreef:Hummer en ik hebben vanmorgen ons wedstrijd debuut gemaakt.
Was ontzettend spannend, inrij terrein was erg vol en dit was hij nog niet gewend,
Eerste rondje een balk omdat hij wilde weigeren en ik hem doordrukte. Kwam niet meer lekker uit.
2de rond foutloos. Allemaal wat wiebelig en onbevestigd maar voor een eerste keer dik tevreden.
Het is BB dus stelt eigenlijk ook niets voor.
https://www.youtube.com/watch?v=4XoYTNv29BY
Goed gedaan! Toch best wat te zien, veel felgekleurde sprongen en planken eronder.
Hij ging rennen recht op het hek af toen stuurde ik naar rechts, maar hij ging naar links en toen vloog ik eraf... Daarna er weer opgegaan ging hij weer rennen toen verloor ik mijn beugel, waardoor hij nog meer in paniek raakte en ik kreeg mijn beugel maar niet te pakken dus hij bleef maar rennen tot er iemand voor hem ging staan stopte hij kon ik eindelijk mijn beugel weer in doen. Daarna maar weer even aan de longeerlijn gegaan toen wilde hij nog een paar keer gaan rennen, maar werd hij tegengehouden door de longeerlijn en uiteindelijk werd hij wel weer braaf daarna. Maar ik baal er echt van ging de laatste tijd super goed
was een oefendressuurwedstrijdje hier in de buurt maar wat ben ik trots!! Puppylief keek helemaal nergens naar en deed alles super braaf!! Het werd beloond met 197 punten
) Suf.
.. Morgen ga ik hem longeren . Woe weer rijden en donderdag les, zaterdag nog even aan de longe en dan zondag naar de finale van de horsefood competitie