Mooi! Ik wil ook graag een leren halster,maar het is duur en Zertab laat niks heel,ookal heeft hij het halster alleen aan als er iets met hem gedaan wordt XD
X_Karlijn
Geplaatst: 03-03-12 10:40
Haha! Duur zijn ze vaak wel idd.. Al vind ik deze wel meevallen? dit halster heeft wel goede kwaliteit
HK Topic Chocochip Pink is heel mooi, hebbuuhh. Ik heb voor wedstrijd leren halsters, eentje bruin met lichtbruin onderlegd, een zwarte met zo'n gouden plaatje aan de zijkant en een zwarte met creme stiksel. Waren allemaal niet zo duur, ze hangen bij mij toch allemaal te verstoffen in de stal Alleen voor kampioenschappen poets is ze, dat was dus weer geweest voor vandaag maar dat gaat niet door
Jup, zijn weer 2 nieuwe gevallen bij. Ze hadden al een hoop voorzorgsmaatregelen (mensen apart parkeren ed) en hebben er alles aan gedaan om het door te laten gaan, dus het gaat ook echt niet.
Splendesco
Geplaatst: 03-03-12 12:39
Ja de Eskadron chocochip/pink collectie is echt mooi. Wil nog graag het bonthalster, bicolor en beschermers.
Ik hoop echt dat de rhino hier weg blijft, vind het maar eng.
Ik vind het ook maar niks, en hoop dat er ook niemand op onze ponyclub is die het meebrengt, er staat er eentje op een grote stal... Ik zit wel onderaan brabant, en het valt hier nog mee. Gelukkig is ons veulentje al geboren en redelijk sterk ondertussen.
X_Karlijn
Geplaatst: 03-03-12 12:45
ja HK haha laat t hier ook maar wegblijven.. wij hebben hier eerder hele uitbraak met ziekte gehad, was echt drama..