Even over het hele gebeuren om sponsers te zoeken, ik denk dat ik het wel kan regelen dat ik via piet paulusma in het weer van hart van nederland een oproep voor sponsoren doe, maar ook dat komt pas later. We moeten eerst maar eens weten wanneer of het nog haal baar is dit jaar of als we het beter in de zomer van 2009 bv kunnen doen. En dat we dan ook idd een bepaald aantal km vaststellen. Als je 20 km doet ben je binnen 2 uren klaar als je stapt en wat draaft. Overigens vind ik die estervette race een heel goed plan, maar kunnen we het dan niet zo doen dat we gewoon echt door alle provincies gaan?? Dan geef je het idd steeds door en heb je gewoon een groep die in eigen provincie rijd zo heb je ook niet dat als je in groningen woont je helemaal vervoer moet regelen om weer bv uit brabant weg te komen. Het is maar een optie
Overigens wil ik het wel op mij nemen als het estervette race word voor iedere provincie om in frysland weidegang etc voor de paarden te regelen. Mischien vinden jullie dit ook wel helemaal niks, maar ik denk ook maar even mee. Overigens vind ik alle ideeen die hier genoemd zijn wel goed eigenlijk. En wat mij betreft mag iemand van 14 ook mee onder begeleiding, of idd dat je een contract hebt en dat de ouders voor hun kinderen tekenen.