"Uit de mode"

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: "Uit de mode"

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 17:37

Iemand met een onverzorgd paard die niet kan rijden & iets te compenseren heeft Huilen van het lachen !

Corellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 17:38

Jeetje Scheve mond

Dit zou mij dus ook kunnen overkomen Nagelbijten / Gniffelen ik rijd meestal met een ''boerenfries'' buiten met allerlei spul erop en eraan die uit de mode is Bloos!
WAT ERG!!!!!!!!!!!!!!!

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 17:41

Geen idee waar je bij hoort, Nerootjeh....

Laus, ik wil zelf niet eens dat mijn paard smetteloos is. Hij is een paard, geen mens. Dat ik 2x per dag onder de douche sta, wil voor mij niet zeggen dat mijn paard dat dus ook moet. Haha!
Ik geniet er enorm van als hij heerlijk ligt te rollen (zelfs al heb ik hem net geborsteld) en geniet van zijn vrijheid daarbuiten. Dat 'ie lekker staat te krauwelen met zijn kuddegenootjes en dan allemaal plekken op zijn lijf heeft van dat andere paard, so what??? Die dieren zijn tenminste mentaal gezond en gelukkig op die momenten.
Dat zie ik liever dan zo'n opgedirkt paard achter tralies, als ik heel eerlijk ben..... Knipoog

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 17:41

Lauss schreef:
Iemand met een onverzorgd paard die niet kan rijden & iets te compenseren heeft Huilen van het lachen !

En wat als ik me paard nu wel fatsoenlijk een rondje door de bak kan sturen Bloos!

Nu maak ik het je wel moeilijk he Duivel

miekelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 17:42

ik ben ook zo uit de mode met paardrijden. ik hoef al die dure dekjes en setjes niet hoor. ik rij ook maar op een boerenknol

flora

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 17:42

Nadya schreef:
Gelukkig, Flora, want je post kwam op mij wel zo over.... Nu snap ik je iets meer. Knipoog
Helaas ken ik in het dagelijks leven aardig wat (manege)mensen die zo'n wintervacht niet (willen) begrijpen. Jammer, want voor mijn paard is het een levensbehoefte in de winter, vooral nu met deze kou. Net zoals buiten staan, vrijheid hebben voor hem een belangrijke levensbehoefte is. Snap je? Lachen

Ik verzorg hem er niet minder om, ben er elke dag, weer of geen weer.

en ik snap en begrijp jou ook Knipoog

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 17:43

flora schreef:

Dat is heel mooi.... Lachen

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 17:44

Je had tegen der moeten zeggen: dat jij het lef nou niet hebt om er appart bij te lopen, en dat jij nu de mode-koplopers achterna hobbelt Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 17:45

Nadya schreef:
Geen idee waar je bij hoort, Nerootjeh....

Laus, ik wil zelf niet eens dat mijn paard smetteloos is. Hij is een paard, geen mens. Dat ik 2x per dag onder de douche sta, wil voor mij niet zeggen dat mijn paard dat dus ook moet. Haha!
Ik geniet er enorm van als hij heerlijk ligt te rollen (zelfs al heb ik hem net geborsteld) en geniet van zijn vrijheid daarbuiten. Dat 'ie lekker staat te krauwelen met zijn kuddegenootjes en dan allemaal plekken op zijn lijf heeft van dat andere paard, so what??? Die dieren zijn tenminste mentaal gezond en gelukkig op die momenten.
Dat zie ik liever dan zo'n opgedirkt paard achter tralies, als ik heel eerlijk ben..... Knipoog

Ik weet niet wie je hier wil overtuigen? Ik heb een kleine crosspony, die ik na het wassen los gooi in de buitenbak, die in de winter 12 uur per dag op de wei staat in zijn groep, en in de zomer 24 uur. Verder crossen wij in set lekker hard door de plassen heen en maken ook wij lol, dus mij hoor je niet zeggen dat jullie iets verkeerd doen?
Ik hoor het jullie alleen over mij zeggen, omdat ik in set rijd Lachen

flora

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 17:46

Nadya schreef:
flora schreef:

Dat is heel mooi.... Lachen

Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 17:46

Nerootjeh schreef:
Lauss schreef:

En wat als ik me paard nu wel fatsoenlijk een rondje door de bak kan sturen Bloos!

Nu maak ik het je wel moeilijk he Duivel

Dat doet jouw paard vast onder zware dwang Bloos!
Ik weet zeker da tjouw paard vreselijk in zijn vel zit en dat jullie geen plezier maken Dat kan toch niet, als SF-er?

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 17:47

Overigens was ik er achter dat mijn grandeur pads veel duurder zijn dan Anky pads. Ik heb eerlijk gezegd even geen idee wat een Anky pad kost (ik kijk daar nooit naar, want ik wil ze niet), maar iemand had het over een bepaald bedrag in dit topic.

Dus ik heb een dure pad (voor mijn boomloze zadel), een onverzorgd paard en ik denk dat ik wel een heel klein beetje kan rijden..... Haha!
Maar wie weet, zit ik er helemaal naast, hoor, hihi..... Lekkerrrrrr belangrijk. Knipoog

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 17:48

Lauss schreef:
Ik weet niet wie je hier wil overtuigen? Ik heb een kleine crosspony, die ik na het wassen los gooi in de buitenbak, die in de winter 12 uur per dag op de wei staat in zijn groep, en in de zomer 24 uur. Verder crossen wij in set lekker hard door de plassen heen en maken ook wij lol, dus mij hoor je niet zeggen dat jullie iets verkeerd doen?
Ik hoor het jullie alleen over mij zeggen, omdat ik in set rijd Lachen

Laus, ik ken je helemaal niet. Jij rijdt dus in set? Nou, dat kan en dat mag. Ieder zijn ding, toch?
We waren gewoon een beetje aan het 'discussieren', geloof ik.... Knipoog
Of slap OHen, kan ook...... Knipoog

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 17:50

Hahaha dat is ook Huilen van het lachen (Paardrijden is hoe dan ook dwang Clown)

Maar we dwalen af, dat kind op een fries is echt een uitzondering geweest.
Het is onzin dat iedereen met setjes als een arrogant wicht op zijn of haar paard zit

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 17:52

En ik discussieer vrolijk mee Lachen
Ik mag toch hopen dat iedereen zijn ding mag doen!
Vind het alleen heel bijzonder dat mensen die een afkeer tegen setjes hebben een link kunnen leggen tussen goed rijden doe je zonder set & slecht rijden doe je met set Lachen !

& btw: hoe duur, goedkoop of nieuw je set ook is, daar gaat het zó niet om bij de meeste Huilen van het lachen

Dani: Als dat verhaal al waar is.. Huilen van het lachen

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 17:54

Ben ik dan de enige die durft te stellen dat er best wel een hoop arrogante wichten zijn onder mensen die paardrijden? Vork
Met of zonder setjes...... Knipoog

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 17:54

Oh dan ben ik ook uit de mode en 't knol helemaal. Kan me geen zak schelen. Sommige dekjes (lees: niet alle, ik heb ook keurige setjes liggen, die ik minder gebruik) zijn onderhand verkleurd maar doen 't nog prima ohz. Peerd staat ook dik in wintervacht, maar wordt wèl verzorgd. Ik vind het prima zo Lachen Sommige mensen moeten wat meer naar hunzelf kijken ipv anderen te gaan beoordelen, wat boeit het nou wat voor een dekje iemand anders heeft Nors opkijken

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 17:55

Ja, of wat boeit het nou dat een paard wat onder de modder zit met een lekkere dikke wollybolly wintervacht, als 'ie verder prima verzorgd wordt???

ladymagic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 17:56

Dat je uberhaupt geantwoord hebt.
Ik vind het ook gerust leuk om een leuk kleurtje (lees: blauw) op mijn paard te hebben, en ach ja, als ik toch peesbeschermers moet hebben waarom dan geen bijpassende? Maar wat zal mij het uitmaken of dat ene mooie kleurtje blauw in of uit de mode is. Ik heb mijn pony voor de lol hoor, niet om de "best dressed" prijs te winnen.
En tja, mijn wollebaaltje (24/7 buiten, 365 dagen per jaar) heeft dus ook setjes, alles bijpassend blauw. Haha!
En kan zowel een moddermannetje als een keurig verzorgd en gewassen drolletje zijn....
Maar het zegt weinig over mijn rijkwaliteiten....

_Denies

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 17:56

Lauss schreef:
En ik discussieer vrolijk mee Lachen
Ik mag toch hopen dat iedereen zijn ding mag doen!
Vind het alleen heel bijzonder dat mensen die een afkeer tegen setjes hebben een link kunnen leggen tussen goed rijden doe je zonder set & slecht rijden doe je met set Lachen !

& btw: hoe duur, goedkoop of nieuw je set ook is, daar gaat het zó niet om bij de meeste Huilen van het lachen

Dani: Als dat verhaal al waar is.. Huilen van het lachen

Je vergeet dat we nooit lessen, geen hoefsmid, geen DA erbij halen enzo Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 17:57

Nadya schreef:
Ben ik dan de enige die durft te stellen dat er best wel een hoop arrogante wichten zijn onder mensen die paardrijden? Vork
Met of zonder setjes...... Knipoog

Heeft dat iets met paardrijden te maken? Nee. Dat heeft met mensen zelf te maken.

Ohja Denise! Want als we zoveel geld besteden aan setjes, is het onmogelijk om de rest ook te kunnen betalen Bloos! !

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 17:57

Pffff, heb toevallig gisteren nog een kostenplaatje gemaakt van mijn weidepaardje...... Was geen kattenpis..... Haha!

YoYo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 17:59

het is uiteraard niet echt dat je niet iets van een merk hebt het enige verschil is dat eer lebeltje van bijvoorbeeld anky op zet en so what dat dat al 3 jaar uit de mode is als jij het mooi vind!!!!!!!!! en ik vind het ook echt onbeschoft dat zo iemand dat tegen je zegt dus je moet je er vooral echt niets vanaan trekken!!!!!!!!

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 17:59

Lauss schreef:
Heeft dat iets met paardrijden te maken? Nee. Dat heeft met mensen zelf te maken.

Toch is het een hele andere groep mensen die gaan paardrijden, dan die bijvoorbeeld gaan volleyballen. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 18:00

Zijn alle mensen die volleyballen hetzelfde? Zijn alle mensen die paardrijden hetzelfde?