Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Lennardi schreef:Mijn ergste val:
Is denk ik meer de schrik van wat er gebeurde, pijn is het niet echt.
Vanmorge heerlijke buitenrit gehad met de pony van vrienden.
Vriendin met paard weggebracht en ik terug naar de wei.
Na 3 minuten werd ze knettergek, ging in rengalop en bokte en steigerde alle kanten op.
Ik was blij dat ik een cap op had.
Ze was echt onhandelbaar.
Ik hield haar niet meer en raakte de grip op mijn teugels kwijt en viel tijdens het steigeren achterover.
koppijn en een zere rug als gevolg.
Kennelijk schrok ze er zelf van want ze stond heel bang te kijken.
Gelijk weer opgestapt waarna ze rustig was.
En een keer heel lomp op de moeder van de pony hierboven me eigen shetlander.
We gingen springen, ze struikelde bij de landing en viel over haar heen op me rechterschouder en kreeg een trap van haar na op me rechterschouder.
Gevolg scheurtje

)
)
Siimoneee schreef:Mijn ergste val..
hmm. Ik val niet zo heel vaak eerlijk gezegt.
Maar iestw at ik nooit vergeet is;
Ik was nog heel jong. iets van 5/6 ofso
En ik ging wel is met mijn nicht mee naar haar verzorgpony.
En ik mocht daar dus even op ''rijden'' (stappen door de bak, met hulp)
En toen zat er een vlieg op de kont van die pony. en daat hield die echt niet van.. (teminste, dat is mij altijd verteld)
En toen bokte die dus... en wie belandde er vol op haar buik op de grond........... Ikke
Dat is tot nu toe mijn ergste val
.
),ik vloog óver de hindernis - op mijn buik met m'n gezicht in het zand - en mijn benen klapte óver mijn lichaam heen. zeg maar net als die turnsters altijd doen
, alleen ben ik niet zo lenig.. ja toen had ik even ademnood 
)
Ik reed op een shetlander (een nogal eigenwijze). Ik reed op de sprong af en opeens stopte ze ik vloog zo over de sprong heen ik moest echt hard lachen! 
!

En dit stelt al helemaal niet zoveel voor bij de rest van die verhalen hier

Toen lag ik eraf. Ze (een merrie) kwam daarna wel weer heel lief naar me terug gedraafd en was heel lief daarna de hele tijd, haha.
Was trouwens op 2e kerstdag. Ik heb bij de huisartsenpost anderhalf uur zitten wachten. Heb wel 6 weken weinig met m'n arm kunnen doen.
Maureenn schreef:Heb een hoop grappige vallen gehad, juli 2007 zat het niet mee, mijn paard viel en ik ook waardoor ik mijn sleuterl been brak. moest een operatie 2 ijzerepinnen erin die 2 maanden moesten blijven zitten en daarna nog 2 maanden revalideren
en je er nog goed vanaf gekomen?
Een grote super schimmel van enorme lengte (net paard van sinterklaas
) en die werd te enthousiast met de rechtergalop en ging opeens vrolijke enorme bokkensprongen maken en er in rengalop vandoor schieten. Ik vloog over zijn hoofd tegen de bakrand aan
Hij sprong over mij heen en ik had evengoed helemaal niks
)