Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Breitling schreef:omdat jij zegt dat je een recreatie paard/pony zoekt maar wel reageerd op sportpaarden met een perfecte hoogte en goed papier. die heb je niet voor 2000 euro.
voor 2000 euro kun je zoiezo niet veel eisen hebben. want met wat eisen zit je al snel aan een hoger bedrag.
of je moet op zoek naar een ouder paardje of pony. of genoegen nemen met een vuilnisbakken rasje die gezond is
want een paard met goed papier die al wat kent vind je niet voor 2000 euro.
als ik me niet vergis wil een recreatie paard maar wil je er ook af en toe een proef mee rijden.
er worden ontiegelijk veel dieren voor die prijs aan geboden alleen zullen ze vast niet allemaal aan je eisen voldoen. vandaar dat je er niet 1 vind. Dus of de prijs opschroeven, of genoegen nemen met wat minder denk ik zo.
Breitling schreef:en ik ben dan weer iemand. als je een leuk paard ziet staan ga er dan kijken ook al is het niet om de hoek. Voor het zelfde geld laat je je droom paard staan
Breitling schreef:ik heb de eerste paar bladzijdes door gelezen en daar zijn best veel linken gegeven van paarden en ook aangegeven dat er zat in die prijs te koop is. Dus denk dan dat als jij in die prijs niks geschikts kan vinden je prijs te laat ligt voor je eisen.
wie koopt het paard dan jij of je stal houder?

Chrisssy schreef:Het kan dat ik het verkeerd gelezen heb hoor... maar je verdient 110 euro per maand aan je krantenwijk en het paardje leasen kost 100 euro per maand. Dat zou dan dus betekenen dat je maar 10 euro over hebt voor spulletjes, stalling en andere kosten (VA?) plus je normale sociale leven. Dit is wel heeeeeel knap/onmogelijk!
Correct me if I'm wrong
Ik ga jou verder niets vertellen over mijn financiële boeltje, dat soort dingen houd ik liever voor mezelf. Dat leasen is in ieder geval prima geregelt en besproken.
Barmat schreef:Breitling schreef:ik heb de eerste paar bladzijdes door gelezen en daar zijn best veel linken gegeven van paarden en ook aangegeven dat er zat in die prijs te koop is. Dus denk dan dat als jij in die prijs niks geschikts kan vinden je prijs te laat ligt voor je eisen.
wie koopt het paard dan jij of je stal houder?
Nou, laten we het alsjeblieft even wat netter houden
Ik vind niet dat TS van die achterlijke eisen heeft, maar niet iedereen heeft de mogelijkheid om stad en land af te reizen voor een paard, dat moet je kunnen respecteren.
Als je aan alle kanten (bij wijze van spreken) tegengewerkt wordt en je bent niet in het bezit van een auto of rijbewijs, wordt het je ook wel knap lastiggemaakt!
Redrumfox schreef:Chrisssy schreef:Het kan dat ik het verkeerd gelezen heb hoor... maar je verdient 110 euro per maand aan je krantenwijk en het paardje leasen kost 100 euro per maand. Dat zou dan dus betekenen dat je maar 10 euro over hebt voor spulletjes, stalling en andere kosten (VA?) plus je normale sociale leven. Dit is wel heeeeeel knap/onmogelijk!
Correct me if I'm wrong
Er bestaat ook nog zoiets als een bankrekeningIk ga jou verder niets vertellen over mijn financiële boeltje, dat soort dingen houd ik liever voor mezelf. Dat leasen is in ieder geval prima geregelt en besproken.
Barmat schreef:En dan nog wat.... de prijzen van paarden ZIJN ook belachelijk hoog!
"Vroegah" had je voor 2500 - 3000 GULDEN een heel leuk paard, voor 10.000 gulden een echt goed ding met alle knoppen.
Nu heb je voor 2000 EURO (toch effe 4400 GULDEN) een halve gare knol (bij wijze van spreken, er staat zoveel bocht op MP)

Dankjewel!