Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
A10 schreef:Rustig in- en uitademen Joyce
Sim0ne schreef:Ik heb toch niks tegen jou. Ik vind het heel fijn voor je en zou er zelf ook wel eentje bij willen winnen.. Gemiddelde leuke ijslander kost al snel 4500, dus er eentje winnen is echt geweldig.
Het maakt mij ook echt niet uit of het legaal is of niet, het gaat gewoon helemaal nergens over, en ik vind het echt heel erg dat het legaal is.... Ik vind het juist erg goed dat het gemiddelde paard behoorlijk duur is... dan weet je tenminste zeker dat mensen zich een paard kunnen veroorloven
A10 schreef:Oei oei dát willen we natuurlijk niet
JoyCiej007 schreef:Ik heb trouwens ook even met de man gebeld die de pony kwam afleveren (ook v/d menvereniging) en die bood heel aardig al aan om mijn pony met zijn trailer op te komen halen, hij wist nog wel 'goedkoop' adresje waar ze dat dus deden (anders moet ik helemaal DA laten komen met voorrijkosten e.d.) want hij had zowiezo ook nog wel een pony die gechipt moest worden e.d.
vond het wel erg vriendelijk van hem, aangezien ik niet zomaar beschikking heb over een trailer...![]()
tamary schreef:JoyCiej007 schreef:Ik heb trouwens ook even met de man gebeld die de pony kwam afleveren (ook v/d menvereniging) en die bood heel aardig al aan om mijn pony met zijn trailer op te komen halen, hij wist nog wel 'goedkoop' adresje waar ze dat dus deden (anders moet ik helemaal DA laten komen met voorrijkosten e.d.) want hij had zowiezo ook nog wel een pony die gechipt moest worden e.d.
vond het wel erg vriendelijk van hem, aangezien ik niet zomaar beschikking heb over een trailer...![]()
Als die pony geen papieren heeft vraag ik mij ook af of er gevaccineerd is. En tegen tetanus is dat in elk geval heel erg aan te raden. Bovendien zou ik geen persoon met 1 uurtje training een spuit in mijn paard laten zetten. Daarnaast kan je ook ontheffing aanvragen voor de chip en DNA laten bepalen. Zorg ook voor een eigendomsbewijs, want dat is het paspoort niet.
Verder is het inderdaad een mooie pony die er wel netjes gezond uitziet.
barbar schreef:dan heb je kans dat hij alsnog bij de slager beland