Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
charmar schreef:Voor alle sporten is een apart kanaal... behalve paardensport!!! nou mensen... wie heeft nog de ambitie om horsi-channel te beginnen, ergens naast eurosport ofzo
JoyCiej007 schreef:charmar schreef:Voor alle sporten is een apart kanaal... behalve paardensport!!! nou mensen... wie heeft nog de ambitie om horsi-channel te beginnen, ergens naast eurosport ofzo
Frankrijk heeft de zender Equidia france,
24/7 alleen maar paarden.
is maar goed dat we het hier niet hebben, anders had ik banden en dvd's vol opgenomen en deed ik hele dagen niets anders dan voor de tv koekeloeren
xxPatriciaxx schreef:Precies! Liefst met een beetje meer inside information dan veel programma's die tot op heden zijn gemaakt (doelende op PaardensportTV en Hemel Op Paarden) die mij het gevoel gaven soms meer voor leken bedoeld te lijken dan voor paardenliefhebbers zelf.
Ik heb ook echt nooit begrepen waarom de tweede grootste sport van Nederland vaak zo onderbelicht blijft. Vooral met al die kanalen had ik wel verwacht daar wat meer van te zien, maar 't aanbod is echt teleurstellend.
JoyCiej007 schreef:Vandaag op NDR (Duitse zender):
15.00 uur tot 17.00 uur
Paardensport, German Classics
(geen idee, is dat springen? )