Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
liannes schreef:voor dat geld, strik erom heen, trailer erbij, en doeiii
_angela_ schreef:Het is natuurlijk ook maar net hoe je paard is. Je hebt paarden die maar moeilijk met anderen kunnen omgaan. Mijn paard niet, die vind iedereen leuk die hem aandacht en eten geeft. Hij wilt voor iedereen aan het werk en is erg gemakkelijk in de omgang. Hoewel ik helemaal gek op hem ben, weet ik dat er nog meer paarden bestaan, en voor een miljoen is ie dus wel te koop. Ik ben stapel op hem, maar wetend dat hij het op een nieuwe plek ook naar zijn zin heeft, en ik op een nieuw paard ook weer gek kan worden.... Als je paard overlijdt, moet je ook verder zonder, dus over een verkoop kom ik ook wel heen....
Marleen_ schreef:Voor een ontzettend goed bod is bij mij alles te koop!
Maar nogmaals bij een extreem goed bod en een extreem goed nieuw huisje!!!
Marleen_ schreef:Voor een ontzettend goed bod is bij mij alles te koop!
Maar nogmaals bij een extreem goed bod en een extreem goed nieuw huisje!!!
_angela_ schreef:Als je je paard moet laten inslapen, of naar de slacht moet brengen is dat idd niet je eigen keus, wat bij verkoop wel het geval is. Ik wil er alleen mee zeggen dat je toch verder moet zonder je paard, en dat is wel hetzelfde. Bij inslapen e.d. kun je je paard alleen nooit meer zien, en moet je daarmee verder, ook al denk je er nog iedere dag aan, bij de verkoop van je paard, is je paard er nog, en kun je het misschien nog wel zien....
Nessah schreef:Laat ik het anders zeggen.. Wat als de vraag van dit topic luidde:
Zou je je kind verkopen voor een miljoen? Dan zou er (waarschijnlijk) niemand zeggen.. Jahoor met een strik erbij en verkopen maar.
Want het je kind, je houdt van je kind.. Je kind kan door geen ander kind vervangen worden want je houdt van dit kind.. En dit kind is belangrijker dan geld..
Maaaaar ik denk ook zo over mijn paard. Er lopen nog duizenden leuke paarden rond.. maar dit is mijn paard, dit is het paard die mij met veel dingen geholpen heeft, dit is het paard waar ik zielsveel van hou, dit paard is belangrijker dan geld.