Fijn dat Pas zich weer wat lekkerder voelt. De diarree is wel een sluipmoordenaar hoor, weet je nog hoe het Alco verging? Hij kreeg een flink eiwittekort door de langdurige diarree. Hopelijk kunnen ze vinden wat de diarree veroorzaakt. Het kan ook zijn dat de medicijnen niet goed opgenomen worden omdat ze te snel het lichaam weer verlaten.
pfffffffff vandaag bloed geprikt bij pascha en een controle. in stap stapt ze dus achter erg wijdbeens (dat is geen goed teken) en in draf draaft ze rechts achter erg kreupel toch nog en vooral op het hard. ze denken dat het toch wel reuma is, en als het reuma is in de vorm dat ze denken dat het is mag ik en nooit meer op en dan als ze GEEN PIJN heb wordt ze een weide paardtje (doe ik pascha geen plezier meer voor een lande tijd. dus dan is het na de zomermaanden einde verhaald
gvd waarom nou ik dacht dat het de goeie kant op ging
mag van de arts ook niet meer met haar fokken want ze weten niet of het erfelijk is en moeten dus bodyguard (haar veulen ) ook in de gaten houden en als het dus meer duidelijkheid in beeld komt heb je grote kans dat bo ook onder behandeling komt
He verdomme! Bren dat is wel n tegenvaller zeg! Het zal toch niet zo zijn dat Botje ooit ook deze ellende krijgt! GVD dat is te veel hoor..... Weten ze t al zeker of nog niet?
Marjan, doe mij ook maar n paar v die helpjes want ik zie ons nog wel even door duimen hier.
vond het wel jammer dat je er vanochtend niet bij kon zijn. maar goed dat andere had ook bij mij voorrang gehad hoor ellen hoop dinsdag beter nieuws tehebben.
heb je verhaal doorgelezen. jeetje dat is niet niks zeg das flink kl*te. hoop dat het snel weer een stuk beter gaat en dat je meer duidelijkheid krijgt. en hopen dat je andere paardje niks krijgt. heel veel sterkte ermee.