Paloma, het verhaal

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Chantal_enzo

Re: Paloma, het verhaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-07 23:22

Lynn_Nikita schreef:
boeit me niet wie voor wie is, ik probeer wat te regelen en handelaren zijn niet de makkelijkste personen, die liegen alle sbij elkaar en willen alleen zeggen waar ze is voor 1100-

Lieve Lynn, kan je dan niet patsen dat je bereid bent die 1100 euro te betalen (dus het niet toezeggen maar er toespelingen op maken onder het mom van, ik wil eerst het paardje zien en dan beslissen of ik haar ook echt wil kopen voor dat bedrag?).
Aan de andere kant, jij hebt al heel erg je nek uit gestoken en het is niet de bedoeling dat jij straks in de problemen komt. Handelaren zijn inderdaad niet de makkelijkste types, die gaan over (paarden)lijken.

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-07 23:22

dan zorg je voor 1000 euro, rijd erheen, houd het geld voor hun neus, en kunnen ze kiezen of delen!
zo simpel is het, zo zit handel in elkaar, hun spelen, jij spelen.
dan is het uhn keuze, snel geld verdienen of zelf met de pony aan de gang (of weg naar slacht maar dan draaien ze sowiezo verlies).
Laatst bijgewerkt door Marigold op 03-02-07 23:23, in het totaal 1 keer bewerkt

_Cassandra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-07 23:23

SmeeJ schreef:
Ja oke,
Maar wie woont er eigenlijk bij Allison in de buurt?

Ik woon op een kleine 5km bij haar vandaan.

juno1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-07 23:23

Deirdre schreef:
Ik twijfel er ook niet aan, dat Paloma echt bestaat, net zoals Alison echt bestaat, en ik twijfel er ook niet aan dat Paloma weg is. Mijn vraag is, is dit echt naar een handelaar (en zo ja, waarom kan dan niemand zeggen welke handelaar) of dat arme Paloma gewoon naar de slacht is gebracht?
Er zitten zoveel onduidelijkheden en vraagtekens in dit verhaal, dat het een freakshow aan het worden is.

Sorry als iemand zich in mijn woorden verslikt of aangesproken voelt, maar waarom krijg ik nu steeds meer kriebels als er nieuwe accounts verschijnen en bepaalde vragen stellen.
En Deidre, je zult van voren af aan moeten lezen dan weet je dat er bijna niemand duidelijkheid of namen kan geven.
Buiten het feit dat ik vind dat de goede kant ( redders van Paloma) door al die info hier de tegenpartij of betrokkenen steeds een voorsprong geven en je de stappen al bekend maakt.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-07 23:23

maar ik kan niks meer, morgen moet ik werken en vanavond ben ik weg, ik heb geen 1100 en eerlijk gezegt als ik ze wel had deed ik het niet voor die prijs.

edit, had ik al over nagedacht dan, maar denk niet dat dat gaat, weet ik wle waar ze is en dan????

Chantal_enzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-07 23:24

Ik heb veel familie in Zeeland wonen en ben morgen in Goes, het is geen probleem om wat verder door te rijden, maar dan moet ik dus wel weten waarheen, ik ga niet op de bonnefooi erheen zonder een goed verhaal of te weten wat te zeggen, en wat heeft het voor zin om naar die ******Alison te gaan?
Daar staat het paard toch niet meer? Het enige wat ik daar voor nuttigs kan doen is haar de huid vol schelden en hopen dat iemand me vasthoud voor ik haar aanvlieg.

bloempje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-07 23:24

En lynn,als je nou zegt dat je dat bedrag ervoor geeft.
Dan krijg je toch adres en tel nummer?Kan je dan daar niet ineens een mooi verhaal ophangen als je er bent dat die pony ineens alles mankeert en evt probeert voor minder mee te krijgen?

Hard zijn tegen hard tegen handelaren..

Ik heb het geld wel voor die pony,maar niet het geld voor maandelijkse stalkosten evt dierenartskosten.En de tijd niet voor de pony..Anders had ik hem zo opgehaalt.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-07 23:25

en ja, word veel info weggegeven, maar vraag me af of nu niet iedereen ineens spoken ziet met schaduw accounts en zo. ik heb geen namen gegeven en ik ben bezig maar heb nog niks gezegt

edit nee krijg geen naam en nr, zij rijd mee en zij wil het geld hebben.

Chantal_enzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-07 23:26

juno1 schreef:
En Deidre, je zult van voren af aan moeten lezen dan weet je dat er bijna niemand duidelijkheid of namen kan geven.

Ik heb vanaf het begin meegelezen, zoals ik ook gezegd heb in mijn eerste reactie in dit topic. Ik reageerde op een vraag van iemand, die vroeg namelijk wie er in dit topic nu voor Lynn/Paloma waren en wie voor Alison.

Maar misschien bedoelde zij inderdaad ook dus, wie zit hier onder een hoedje te spelen met Alison om informatie los te krijgen, en wie niet.

Sorry dan als ik verkeerd reageer. Mocht iemand aan mij twijfelen, feel free om me te pm'en.
Laatst bijgewerkt door Chantal_enzo op 03-02-07 23:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-07 23:27

en naar alison gaan heeft geen zin, dat meisje is een skelet op zware pijnstillers nu, die kan je niet slaan, hoe kwaad je ook bent als je haar ziet. Zou BIJNA medelijden krijgen

bloempje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-07 23:27

Dan zeg je,je krijgt alleen het geld als we bij de pony staan.Eerder niet.En vanuit daar kan je toch handelen met de handelaar van wie ze nu in bezit is?

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-07 23:28

sorry ik bedoel het niet verkeerd, maar even niet vergeten dat het niet om een makkelijke pony gaat, dit is wel 1 die in goede handen moet komen, ik weet van jullie achtergrond niks af, dus neem het niet persoonlijk, maar ik noem het even, voordat het beperkt wordt tot een redding gebeuren, en eraan voorbij wordt gegaan wat de reden ook al weer was dat de vader de pony niet aan een particulier wilde verkopen.. (van Lynn weet ik hoor dat ze er bewust voor koos, maar ik bedoel nu anderen die roepen dat ze de pony wel zouden willen als het kon)

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-07 23:28

nee zo gaat dat niet, en dan zou ik eerst naar zeeland moeten weer 200 km moeten rijden, dan naar belgie, dan weer zeeland en dan naar limburg?????? van die benzine kosten heb ik sportpaard zz

ingetarita

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-07 23:29

ik kan net zo goed niet reagere..jullie luisteren toch niet zembla is van mij nu nog..

bloempje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-07 23:30

Daar heb je gelijk in.

Dus als ik het goed begrijp wil dat vrouwtje/meisje die dat paard heeft en weet waar het staat.Ook geld voor willen vangen..

ingetarita,en als je slim bent verkoop jij je paard niet aan haar

Chantal_enzo

Maar Ingeborg, nu je dit allemaal gelezen hebt, kan ik me niet voorstellen dat je Zembla nog wil verkopen aan Alison.
Daarbij, Alison zegt je al 4 jaar te kennen, kennelijk ben jij hier niet van op de hoogte, dus zit ze ook nog over jou te liegen.

Maakt dat je dan niet boos? En ontzettend bezorgd over Zembla?

Wat wil jij nu doen dan met Zembla?Wil je haar nog steeds verkopen aan Alison zondag?

Marigold

ingetarita, begrijp je de bezorgdheid om Zembla, als je haar verkoopt aan Alison haar ouders?
want dat is nu gewoon ff waar het om gaat.

Puppetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-07 23:31

En jij laat Zembla met een gerust hart achter bij dat mens?? Mijn paard zou hier absoluut niet naar toe gaan, dan liet ik de koop nietig verklaren.

Arabian_Girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-07 23:31

Kunnen felicity en ik niet naar mariska dat ze meerijd dat jij vervolgens naar daar komt met je trailer en paloma meeneemt..

alleen dan nog t geld

Renee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-07 23:32

Hmm.. voor zover ik het snap:
Lynn, ik hoop heel erg voor je dat je toch in het bezit komt van Paloma.

Chantal_enzo

Arabian_Girl schreef:
Kunnen felicity en ik niet naar mariska dat ze meerijd dat jij vervolgens naar daar komt met je trailer en paloma meeneemt..

alleen dan nog t geld

Arabian_girl, betekent dit dus dat jij weet waar Paloma nu is? Of bedoel je dat jullie nu eerst naar Alison gaan om deze informatie te halen?

Deerne

ingetarita schreef:
ik kan net zo goed niet reagere..jullie luisteren toch niet zembla is van mij nu nog..

Maar waarom kon je net dan niet bellen met de vaste lijn naar aribian-girl?
Begrijp me niet verkeerd maar dit komt op iedereen heel raar over.

L0veJ0la

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-07 23:33

kan iemand delen geld samen met lynn om paloma te redden..? dat is ook goede idee?

Cleo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-07 23:33

mijn god.. wat een verhaal.. had alleen nog maar gelezen dat die meid zielig in het ziekenhuis lag, en als je dan dit leest.
sommige mensen verdienen geen paard, zeker deze mensen die ook nog op een wrede manier omgaan met mensen niet!

Chantal_enzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-07 23:34

Mensen! Misschien moeten jullie eerst even samenwerken om uit te vinden waar Paloma is, voor iedereen over geld begint te mekkeren!