Tyrza schreef:Wat dacht je van de emailknop hier op bokt?
of PM
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Tyrza schreef:Wat dacht je van de emailknop hier op bokt?
suusiejj schreef:ze zegt toch dat die boer van die stal al 5jaar overleden is en dat minstens 15meiden zn aanwezigheid voelen en soms een schim zien?
hoe wil je daar een grap van maken?
denk toch dat je met gevoel geen mensen voor de gek kan houwe
avanti4ever schreef:@ suusiej ik heb t ook niet over de aanwezigheid vd man daar geloof ik wel in dat ze die voelen want ik geloof wel in meer tussen hemel en aarde dat is t niet
ik vraag me alleen af of een overleden iemand ook dat soort dingen kan doen of dat iemand haar en de andere meiden bang wil maken zo bedoel ik t meer want dat zou ik misselijk vinden
@ tyrza ja ok dat kan
@buff ze had t tegen mij geloof ik
edit tikfout
Buff schreef:suusiejj schreef:ze zegt toch dat die boer van die stal al 5jaar overleden is en dat minstens 15meiden zn aanwezigheid voelen en soms een schim zien?
hoe wil je daar een grap van maken?
denk toch dat je met gevoel geen mensen voor de gek kan houwe
Scuzi??? Waar zeg ik dat dit een grap is? Ik geloof heel sterk in dit soort dingen! Dus rustig aan met je berichten plaatsen.
Ik vroeg me gewoon af of dit dus iemand van bokt is, die contact met haar heeft opgenomen, naar aanleiding van haar topic.
avanti4ever schreef:@ suusiej ik heb t ook niet over de aanwezigheid vd man daar geloof ik wel in dat ze die voelen want ik geloof wel in meer tussen hemel en aarde dat is t niet
ik vraag me alleen af of een overleden iemand ook dat soort dingen kan doen of dat iemand haar en de andere meiden bang wil maken zo bedoel ik t meer want dat zou ik misselijk vinden
marleen_usar schreef:De meeste entiteiten doen geen rare of enge dingen,is er niemand op stal die hem naar het licht kan leiden?
milo schreef:marleen_usar schreef:De meeste entiteiten doen geen rare of enge dingen,is er niemand op stal die hem naar het licht kan leiden?
ja, dit is een sterke. maar het is ook wel logisch, het is zijn terrein.
of een bokker.. ik had een vriendin en die kon contact leggen met dit soort personen.. die brengt ze dan naar het licht.
er zijn toch heel veel paranormaal begaafde bokkers op bokt?
marleen_usar schreef:Die boer heeft er niks mee te maken denk ik, ik weet niet hoe de politie daar over denkt?
ladynaomi schreef:hey,
echt heel bizar dit. blijf het topic even volgen wil weten wat hier gebeurd is!
grtz ladynaomi...