Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

VeryWell schreef:Shanne, hartstikke fijn voor je dat het achteraf nog meevalt!! Hebben veel mensen zich voor niets op zitten fokken in dit topic
VeryWell schreef:Ik zag haar bij de uitslagen niet eens staan...Zal wel aan mij liggen, maar bij welke ring stond ze??

dan schieten de punten toch wel omhoog
haike schreef:VeryWell schreef:Ik zag haar bij de uitslagen niet eens staan...Zal wel aan mij liggen, maar bij welke ring stond ze??
ring 1 en 2
pascha: we denken hetzelfde

haike schreef:VeryWell schreef:Ik zag haar bij de uitslagen niet eens staan...Zal wel aan mij liggen, maar bij welke ring stond ze??
ring 1 en 2
pascha: we denken hetzelfde

Taaclover schreef:[Dat het bij de mijne niet fout is gegaan is omdat ze me daar goed kennen.
Als ze mijn naam zien weten ze dat het Z1 is en dus 204.
Shanna is er gewoon doorheen geglipt.
(Daarmee zeg ik uiteraard niet dat het in dit geval ook zo is) Ik heb ook niemand zien zeggen dat ze het niet geloven, maar het komt natuurlijk wel een beetje vaag over
Lijkt me in dit geval heel begrijpelijk? haike schreef:Mooi dat geen verliespunt was (stonden er ook andere punten op internet. )
Maar gaat hier niet om wel of geen vp, gunt niemand je denk ik. Ging meer om de reactie
Ik zou graag je filmpje zien, puur uit interesse, maar kan begrijpen als je dat niet wilt... Misschien per PB oid?? 
geit schreef:ja maar ja ik snap niet waarom mensen zoveel van haar verwachten.