Ik vind het vreemd dat ze dat daar verkopen, in mijn ogen hoort het er niet thuis. Een zadel moet opgemeten worden, niet zomaar een zadel op een rug van een paard of pony gooien !
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Marchador schreef:Het zadel kan ik niet vinden bij de trekpleister
Ik vind het vreemd dat ze dat daar verkopen, in mijn ogen hoort het er niet thuis. Een zadel moet opgemeten worden, niet zomaar een zadel op een rug van een paard of pony gooien !
Marchador schreef:goldflower, ik begrijp je niet helemaal
Je hebt pb
goldflower schreef:
Maar t gaat erom dat een hoop mensen zo kinderachtig hierop reageren ,en wat mij opvalt als er 1 begint op bokt met te ze*ken,dan volgt vaak een hele meute die het daar dan ook ineens zwaar mee eens is.
Mja iedereen in zn waarde ik vind t best en ik slaap er echt niet minder om of hij bij de TP of waar dan ook te koop is
Fantast schreef:Ik heb het zadel giste rook gezien, en dacht er dus ook aan om een mailtje te sturen. Maar vandaag weer even gekeken via de link maar het zadel staat er niet meer op!! Of ben ik blind geworden.
http://www.trekpleistervoordeel.nl/cate ... 5-597.html
vincenza schreef:http://www.trekpleistervoordeel.nl/products/Leren_paardenzadel-1054.html
misschien van het voordeel eerst langs hans anders?
Zazoo schreef:de link is weg maar ze antwoorden niet... of heeft iemand wel antwoord gekregen?
Sash schreef:ik denk dat ze dan de bovenmaat bedoelen. was laatst in frankrijk bij de decathlon en daar hadden ze ook van die kleine maatjes dan moest ik een 135 voor mijn paard van 155 hebben...
Zazoo schreef:goldflower ik zei niet dat ze zich druk moesten maken. wat ze blijkbaar wel gedaan hebben want de link is weg. dus doe niet zo neerbuigend. ik vroeg of iemand antwoord had gekregen want dat lijkt me wel netjes. moet ik me soms verantwoorden tegenover iedereen hier omdat ik zin had om een mail te sturen? maakt mij wat uit of ze er wat mee doen. had een reactie alleen wel leuk gevonden