Zadels bij de trekpleister?!?!?!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Marchador

Re: Zadels bij de trekpleister?!?!?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 11:32

Het zadel kan ik niet vinden bij de trekpleister
Ik vind het vreemd dat ze dat daar verkopen, in mijn ogen hoort het er niet thuis. Een zadel moet opgemeten worden, niet zomaar een zadel op een rug van een paard of pony gooien !

goldflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 11:38

Marchador schreef:
Het zadel kan ik niet vinden bij de trekpleister
Ik vind het vreemd dat ze dat daar verkopen, in mijn ogen hoort het er niet thuis. Een zadel moet opgemeten worden, niet zomaar een zadel op een rug van een paard of pony gooien !

Dat is zeker waar ,maar als je hem tweedehands koopt is t ook afwachten of hij past,en dan nog er zijn indd zoveel adverteerders op marktplaats etc. waar je hele goedkope zadels kunt halen en daar worden ze ook niet altijd opgemeten.
Zelfs in de echte paardenzaken word er niet altijd gemeten ,tenzij je er nadrukkelijk om vraagt (niet bij alle zaken he ,hou me ten goede Knipoog )
Maar t gaat erom dat een hoop mensen zo kinderachtig hierop reageren ,en wat mij opvalt als er 1 begint op bokt met te ze*ken,dan volgt vaak een hele meute die het daar dan ook ineens zwaar mee eens is.
Mja iedereen in zn waarde ik vind t best en ik slaap er echt niet minder om of hij bij de TP of waar dan ook te koop is Knipoog

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 11:48

goldflower, ik begrijp je niet helemaal Bloos
Je hebt pb Lachen

Fantast

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 11:56

goldflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 11:57

Marchador schreef:
goldflower, ik begrijp je niet helemaal Bloos
Je hebt pb Lachen

Heb gehad Knipoog
Maar ik moest eigenlijk alleen t zinnetje quote van : het zadel hoort opgemeten te worden,,en daarna reageer ik niet meer alleen daarop maar algemeen haha.
Maar zal volgende x proberen duidelijker te zijn Knipoog

Neon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 11:58

goldflower schreef:

Maar t gaat erom dat een hoop mensen zo kinderachtig hierop reageren ,en wat mij opvalt als er 1 begint op bokt met te ze*ken,dan volgt vaak een hele meute die het daar dan ook ineens zwaar mee eens is.
Mja iedereen in zn waarde ik vind t best en ik slaap er echt niet minder om of hij bij de TP of waar dan ook te koop is Knipoog

Kudde gedrag Haha!

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 11:59

Fantast schreef:
Ik heb het zadel giste rook gezien, en dacht er dus ook aan om een mailtje te sturen. Maar vandaag weer even gekeken via de link maar het zadel staat er niet meer op!! Of ben ik blind geworden.
http://www.trekpleistervoordeel.nl/cate ... 5-597.html

ik zie hem ook niet meer staan ....

goldflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 12:00

hihi ,ahja zo blijf je lekker bezig toch Lachen

Neon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 12:00

haha inderdaad Haha! zou hij uitverkocht zijn Haha! of heeft heel bok gemaild Haha! ?

Evelien4

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 12:01

ik zie het ook niet meer staan:S

vincenza

Woonplaats: Paardjes in Castricum, ikzelf in Beverwijk. Maar meestal op de rug van één van m'n ponies.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 12:04

Mucchio

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 12:15

Dat ze daar zadel verkopen Verward

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 12:27

Verkopen ze daar ook rijbroeken dan? Ik zie kan niks vinden op hun site.

Thokkadisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 13:04

vincenza schreef:
http://www.trekpleistervoordeel.nl/products/Leren_paardenzadel-1054.html

misschien van het voordeel eerst langs hans anders?

Hij staat er wel bij deze link en de link die je eerder had geplaats, maar als je kijkt waar die stond (sport/vrijetijd en dan sportaccesoires) is hij wel verdwenen... dus niet via je link klikken maar gewoon even naar de site, dan is die weg Tong uitsteken

0maris0

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 13:18

Hahahah!!! goede actie van iedereen!!! die gemaild heb!! ze hebben de zadels er gewoon uitgegooit!!

vincenza

Woonplaats: Paardjes in Castricum, ikzelf in Beverwijk. Maar meestal op de rug van één van m'n ponies.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 13:35

jamaar dat wil niet zeggen dat ze ze niet (meer) verkopen!

0maris0

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 13:37

zullen we wel zien,, k heb ze gemaild en ben erg benieuwd wat ze terug mailen..

K heb namelijk gemaild met de vraag waarom de zadels niet meer op de site staan want had interesse,,

sabby

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 15:40

inderdaad ArwenLune..ik heb ff terug gelezen er merk dat ik inderdaad heb staan: Hup TP! Ga naar TP! TP is goeoeoed! Je MOET dit zadel kopen want alle producten van TP zijn goed!
Dus die berichten heb jij ook gelezen van mij> Gelukkig..heeft iemand ze tenminste opgemerkt Haha!

Fanatiek verdedigen..tis maar hoe je t wilt zien he Knipoog ..ik geloof dat ik meer feiten opgenoemd en me afvroeg waarom iedereen zo dom reageerde. en ohja; ik heb ook nog gezegd dat in de voorwaarden stond dat het helemaal niet afkomstig is van TP, maar dat zij de verantwoorlijkheid afschuiven op Voordeel.nl (of hoe t dan ook heet)> ohjee ook al een verdediging van TP..of toch niet?!
Maar zal inderdaad niet meer zo fanatiek verdedigen dan Haha!

Zazoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 20:47

de link is weg maar ze antwoorden niet... of heeft iemand wel antwoord gekregen?

goldflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 20:58

Zazoo schreef:
de link is weg maar ze antwoorden niet... of heeft iemand wel antwoord gekregen?

Huhuh of ze zich druk maken bij de TP om jullie mailtjes Clown
Maar goed ik slaap er nog steeds geen dag minder om Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

Maar weer ff serieus,ik zie afentoe dat t hier gaat om dierenleed bij de TP (zo staat t athans in sommige berichten)
Maar weten jullie ook dat als je make up koopt van kruidvat eigen merk of trekpleister of etos etc dat je dan ook iets goeds doet voor de dieren ,want dat is dierproefvrij Lachen
Dus ze doen daar ook nog wel goede dingen.
Dus als we ons zo druk maken over t dierenleed wat de Tp etc veroorzaakt ,koop dan ook geen merk make up of cremes of wat dan ook ,want dat is ook zwaar dierenleed.
Koop dan gewoon huismerk Knipoog

Weet dat t niets met de zadels te maken heeft maar t gaat ff om t dierenleed welke ik al paar x voorbij heb zien komen Vork

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 23:10

Toch grappig om te zien dat een retailketen wel rekening houdt met de mening van zijn (potentiële) klanten en zo'n artikel uit de schappen haalt en dat onderbouwd mailen dus wel zin heeft.

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-06 16:45

"uiterst geschikt voor de meeste rijactiviteiten, dressuur, lange afstanden en springen"

Mits je heeeeel veel eelt op je achterste hebt Clown

Ben stiekem toch wel erg benieuwd of ze het er nou echt afgehaald hebben naar aanleiding van (jullie) mails.

Zazoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-06 16:59

goldflower ik zei niet dat ze zich druk moesten maken. wat ze blijkbaar wel gedaan hebben want de link is weg. dus doe niet zo neerbuigend. ik vroeg of iemand antwoord had gekregen want dat lijkt me wel netjes. moet ik me soms verantwoorden tegenover iedereen hier omdat ik zin had om een mail te sturen? maakt mij wat uit of ze er wat mee doen. had een reactie alleen wel leuk gevonden

PreHungaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-06 17:09

Sash schreef:
ik denk dat ze dan de bovenmaat bedoelen. was laatst in frankrijk bij de decathlon en daar hadden ze ook van die kleine maatjes dan moest ik een 135 voor mijn paard van 155 hebben...

Decathlon daar kom ik ieder jaaar !! daar hebben ze echt goede paardenspellen vind ik!

goldflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-06 18:24

Zazoo schreef:
goldflower ik zei niet dat ze zich druk moesten maken. wat ze blijkbaar wel gedaan hebben want de link is weg. dus doe niet zo neerbuigend. ik vroeg of iemand antwoord had gekregen want dat lijkt me wel netjes. moet ik me soms verantwoorden tegenover iedereen hier omdat ik zin had om een mail te sturen? maakt mij wat uit of ze er wat mee doen. had een reactie alleen wel leuk gevonden

Ach als jij me neerbuigend vind vind ik best,ik zeg mn mening en ik geef reacties net zoals jullie doen,dus tja of dat neerbuigend is Knipoog