[Romeo verkocht] Het afscheid

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

whoopylover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 00:14

Fijn dat het goed met hem gaat, en dat je er ook nog bij mag enzo!
Je hoort soms van die vervelende verhalen dat de nieuwe eigenaren niets met de oude te maken willen hebben.
Ben blij voor je dat alles toch nog een beetje goed is

lotttttttt

Re: [Romeo verkocht] Het afscheid

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 00:28

Wat leuk dat je er weer bent geweest, lekker om te zien dat het goed gaat dan he

Maartje__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-06 03:20

Zo hyperactieve mensen, ik ben weer terug. 3 uur in file gestaan, damn... Was om 8 uur thuis, maar gelijk door gegaan naar eindhoven om te carnavallen en nu net thuis..

Rijden was heeeeeerlijk. Maar hij was niet bepaald lief. Weigerde keer, en had al vrij snel door dat hij dat bij mij beter kan laten. Toen maria erop zat, dacht hij er heel anders over, en stopte voor vrijwel elke sprong. Voel me zo banketstaaf, omdat ik hen hen gezegt dat hij vrijwel nooit weigerde.. En dat deed hij ook niet, maar hij heeft vrijwel geen respect voor maria, dus was niet echt lief..

Maarja, tis een pony, en echt begrijpen zal hij het niet. Lui, en zodra hij de kans krijgt, zal hij stoppen.. iig het afscheid was echt moeilijk. Moeilijker als eerst. Vooral als je zusje dan nog eens hyper aan komt "ja maartje we hebben dit dit dit en dat gezien"... Bwaaaa...

Nja iig, ik moet komende dagen werken, dus verslag zal pas einde van de week komen., Heb denk ik 20 minuten film, 300 foto's, en zo'n 10 a4'tjes volgeschreven in denemarken. En voordat ik dat alles heb verkleint/overgezet/overgeschreven en alles op zn plek staat, zijn we wel even verder..

Maar het komt er .. Iig, het was dus leuk, maar afscheid is en blijft moeilijk. Gelukkig begrepen keld en jane het .. Romeo ook... Ik liep weg van hem, en hij stond me echt zo na te kijken "ga je nu echt weg?"... Toen kwamen er wel even tranen....

ehh verder nog iets belangrijks? nee denk het niet.. Room zag er iig echt geweldig goed uit, wordt goed verzorgt, geknuffeld en gereden. jammer alleen dat Romeo gebruik maakt van elke kans die hij krijgt, en maria te lief voor hem is.. Maarja, het blijven nu eenmaal dieren...

Morgen zal ik miss hier wat foto's plaatsen, einde van de week/weekend komt dus het heeeeeeeeeeeeeeeeeeele grote topic...

Hollyleaves

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 03:55

Leuk dat het zo leuk was!!
Kan me voorstellen dat weer opnieuw afscheid nemen erg zwaar was. Dat bezoek is toch echt iets waar je de laatste 2 maanden naar toe hebt geleefd...Dan in een keer is dat er niet meer...Ook aardig van ze dat je mocht rijden enz! Maar dan wel weer jammer dat Romeo bij Maria weigerde...maar hij zal ook wel aangevoeld hebben dat het een beetje een rare dag was. Maar iig, blij dat ie t zo vreselijk goed heeft, en kijk nu al uit naar dat groooote topic!
Groetjes

maccie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 09:42

fijn dat hij het daar goed heeft en, je hem weer hebt gezien.
afscheid nemen is dan wel weer moeilijk maar hij heeft het erg goed, het zijn hele lieve mensen en zo te horen mag je altijd langskomen.

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 11:10

Inderdaad fijn dat hij het zo goed heeft. Misschien is hij Maria wel aan het uittesten oid. Ze zal vast wel goede les krijgen dus t komt vast wel goed. Lijkt me wel raar om je pony ineens te zien stoppen als hij dat nooit deed.
Nouja.. ben blij dat je het leuk hebt gehad & ik kijk uit naar HET topic.

lotttttttt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 12:42

Heey! leuk dat hij het zo goed heeft daar. Inderdaad jammer en vervelend dat hij haar zo uitprobeert maar goed, dat zal toch ook wel goed komen? Ben benieuwd naar je super-verslag

PaysBas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 12:47

Wat een heerlijk mega verslag. Maartje, je moet een boek gaan
schrijven over al je avonturen met Romeo.
Hoe gaat de verkoop van de andere pony?

Maartje__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-06 13:26

PaysBas schreef:
Wat een heerlijk mega verslag. Maartje, je moet een boek gaan
schrijven over al je avonturen met Romeo.
Hoe gaat de verkoop van de andere pony?

Roosje? nog steeds niemand gevonden diehaar durft te kopen:+

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-06 13:29

maaitjuh schreef:
Inderdaad fijn dat hij het zo goed heeft. Misschien is hij Maria wel aan het uittesten oid. Ze zal vast wel goede les krijgen dus t komt vast wel goed. Lijkt me wel raar om je pony ineens te zien stoppen als hij dat nooit deed.
Nouja.. ben blij dat je het leuk hebt gehad & ik kijk uit naar HET topic.

ja ze hebben pas 2 springlessen gehad, dus komt wel goed... maar toch, hij stelt zich echt aan

none

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 13:41

Wat fijn dat hij er zo goed uitzag.
Maria en Romeo leren vast nog wel heel goed met elkaar om te gaan Dat gaat vast ook helemaal goed komen.

ik ben ook wel erg benieuwd naar je foto's, filmpjes etc. etc.

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 15:05

Wat leuk dat hij er goed uitzag! Ik denk ook dat het goed gaat komen! Moet gewoon!

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-06 15:40

Even laatste stukje van mn verslag alvast voor julie:

Citaat:
27/02/06 12:09
Ik typ dit in mn mobiel: (btw snap goed dat je dit niet snapt, maar ik schreef echt wat ik voelde)

Hoe ik me voel? Opgedroogde tranen op mn gezicht. Pijn op mn gezicht, maar nog erger, pijn in mn hart. Verlaten en alleen op de wereld, zo voel ik me nu. GEscheiden van de belangrijkste pony/persoon van mn leven. Gescheiden, niet voor even, maar voor eeuwig. De wereld gaat door, maar toch staat alles stil. Stil in mn hoofd, maar ook herrie.. Alleen maar toch samen... Samen voor altijd... Hart vervuld met pijn, maar bevroren. Bevroren, alles.. mn hoofd mn hart.. Maar waarom de wereld niet? hoe kan alles doorgaan en ik niet?

waarom is dit zo moeilijk terwijl ik weet dat het beter ios? dagen weken maanden naar dit weekend uit zitten kijken. uren minuten en secondes tegen dat moment, het afscheid aan zitten kijken. Diep wetend dat je ooit afscheid moet nemen, maar tegelijkertijd het niet willen besefffen. Proberen te vergeten dat je nog maar even samen hebt. Het liefst de tijd willen stil staan, maar tegelijkertijd de secondes voorbij horen en voelen tikken. Je leven is geteld, zo lijkt het wel.. Uren van te voren pijn, pijn over. Buik hoofd hart.. Alles... Help, het gaat veel te snel, de tijd stil willen zetten.

Help... ik snap de wereld niet, en zelfs mezelf niet..

28/02/06 14:23
Zo hehe, na 2 uur typen alles overgetypt op pc.. Nu alleen nog foto's uploaden (veeel foto's) en film doen (veel werk)..

iig, het afscheid dus..Had verwacht dat het makkelijker zou zijn.. Ik ging naar hem toe, mocht met hem alleen zijn. Heb tegen hem gepraat, vertelt dat hij lief moest zijn. Vertelt dat we altijd samen zouden zijn, en dat ik er was, in zn hart. Hem kusjes gegeven, geknuffeld en voor de laatste keer gezegt "dag lieve schat, ik hou van je "... Huilend weggelopen, zn hoofd door het raampje zien, je nakijkend. SChuldig voelend.. Waarom doe ik dit?

incl. typo's die er nog uit moeten worden gehaald. Moet nu foto's erbij zetten en filmjes, duurt wel even. Maar denk morgen of overmorgen klaar

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 15:45

Fijn dat het zo goed gaat met Romeo Maartje!
Mooi geschreven weer

Rosa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 15:48

Meid, wat heb je dat weer super mooi geschreven. Heb er eigenlijk geen woorden voor, vind het zo sneu voor jullie, maar toch weet je dat het beter is. Heel veel sterkte.

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 16:21

Fijn dat je nog even weer hebt kunnen zien dat hij het daar heel goed heeft, dat moet toch wel een geruststelling zijn voor je. Het blijft natuurlijk erg moeilijk, kan het heel goed begrijpen

Saskia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 17:29

Ik had een heeeele tijd geleden al hier geplaatst. Maar Romeo heeft het zo te horen wel goed daar !! Wel jammer dat hij zo ver weg staat zeg !

Ik ben benieuwd naar je topic !

Maartje__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-06 17:48

veel eerder dan verwacht, maaar over uurtje, half uurtje staat topic online

Unfaithful

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 17:50

Leuk
Fijn dat het zo goed gaat met Romeo!

Cassia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 19:02

maartjuh schreef:

Geef je dan de link?

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 19:08

Hee Maartjuh..
leuk om te horen dat je het fijn hebt gehad
Maar waarm wil niemand die andere pony kopen dan

Maartje__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-06 19:34

Cassia schreef:
maartjuh schreef:

Geef je dan de link?

ja...

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-06 19:35

Bonita14 schreef:
Hee Maartjuh..
leuk om te horen dat je het fijn hebt gehad
Maar waarm wil niemand die andere pony kopen dan

omdat ze niet echt makkelijk is..

Kimberley_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 19:37

wanneer link??

arans

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 19:42

super dat het leuk was1!!!! alleen jammer dat Romeo een loopje met Maria neemt... Maarjah dat komt vast wel goed!!