Je hoort soms van die vervelende verhalen dat de nieuwe eigenaren niets met de oude te maken willen hebben.
Ben blij voor je dat alles toch nog een beetje goed is

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
PaysBas schreef:Wat een heerlijk mega verslag. Maartje, je moet een boek gaan
schrijven over al je avonturen met Romeo.
Hoe gaat de verkoop van de andere pony?
maaitjuh schreef:Inderdaad fijn dat hij het zo goed heeft. Misschien is hij Maria wel aan het uittesten oid. Ze zal vast wel goede les krijgen dus t komt vast wel goed. Lijkt me wel raar om je pony ineens te zien stoppen als hij dat nooit deed.
Nouja.. ben blij dat je het leuk hebt gehad & ik kijk uit naar HET topic.
Citaat:27/02/06 12:09
Ik typ dit in mn mobiel: (btw snap goed dat je dit niet snapt, maar ik schreef echt wat ik voelde)
Hoe ik me voel? Opgedroogde tranen op mn gezicht. Pijn op mn gezicht, maar nog erger, pijn in mn hart. Verlaten en alleen op de wereld, zo voel ik me nu. GEscheiden van de belangrijkste pony/persoon van mn leven. Gescheiden, niet voor even, maar voor eeuwig. De wereld gaat door, maar toch staat alles stil. Stil in mn hoofd, maar ook herrie.. Alleen maar toch samen... Samen voor altijd... Hart vervuld met pijn, maar bevroren. Bevroren, alles.. mn hoofd mn hart.. Maar waarom de wereld niet? hoe kan alles doorgaan en ik niet?
waarom is dit zo moeilijk terwijl ik weet dat het beter ios? dagen weken maanden naar dit weekend uit zitten kijken. uren minuten en secondes tegen dat moment, het afscheid aan zitten kijken. Diep wetend dat je ooit afscheid moet nemen, maar tegelijkertijd het niet willen besefffen. Proberen te vergeten dat je nog maar even samen hebt. Het liefst de tijd willen stil staan, maar tegelijkertijd de secondes voorbij horen en voelen tikken. Je leven is geteld, zo lijkt het wel.. Uren van te voren pijn, pijn over. Buik hoofd hart.. Alles... Help, het gaat veel te snel, de tijd stil willen zetten.
Help... ik snap de wereld niet, en zelfs mezelf niet..
28/02/06 14:23
Zo hehe, na 2 uur typen alles overgetypt op pc.. Nu alleen nog foto's uploaden (veeel foto's) en film doen (veel werk)..
iig, het afscheid dus..Had verwacht dat het makkelijker zou zijn.. Ik ging naar hem toe, mocht met hem alleen zijn. Heb tegen hem gepraat, vertelt dat hij lief moest zijn. Vertelt dat we altijd samen zouden zijn, en dat ik er was, in zn hart. Hem kusjes gegeven, geknuffeld en voor de laatste keer gezegt "dag lieve schat, ik hou van je "... Huilend weggelopen, zn hoofd door het raampje zien, je nakijkend. SChuldig voelend.. Waarom doe ik dit?
maartjuh schreef:veel eerder dan verwacht, maaar over uurtje, half uurtje staat topic online
Cassia schreef:maartjuh schreef:veel eerder dan verwacht, maaar over uurtje, half uurtje staat topic online
Geef je dan de link?
Bonita14 schreef:Hee Maartjuh..
leuk om te horen dat je het fijn hebt gehad
Maar waarm wil niemand die andere pony kopen dan