Het ware verhaal van de ranch... (Spanje)

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

2misty2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 20:01

Is er iemand die die tekst weer kan vertalen...Is niet echt me sterkste kant haha

Eline

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 20:04

absque_dubio

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 20:18

wie heeft er dan een schaduwaccount?
en het zal idd wel wat kosten, maar ik denk dat er echt wel wat
mensen zijn die het er wel voor over hebben,,..

Diva

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 20:25

Ellende schreef:
Nogmaals: schaduwaccounts zijn niet toegestaan op bokt

Goh, als er iemand vraagt hoe je een account aan moet maken op bokt kunnen jullie Mods ze wel doorverwijzen naar deze mensen, blijkbaar hebben ze er handigheid in

Bombarie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 20:27

Wat een ontzettend aangrijpend verhaal zeg, ik heb het echt ademloos zitten lezen.

Je zult er inderdaad beschadigd, maar een stuk sterker uitgekomen zijn. Meid ik zou zeggen: verzamel bewijsmateriaal, getuigen en ga een zaak aan! Je hebt er al het recht toe, al is het alleen maar om die mensen daar de stuipen op 't lijf te jagen dat ze er zo niet mee wegkomen.

Je hebt al redelijk wat bewijs toch? schriftelijke afspraken neem ik aan, meerdere mensen die daar geweest zijn (dus getuigen).. ik neem aan foto's? Zet 'm op en heel veel sterkte!

Tatyana

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-05 20:31

hmm de schriftelijke afspraken...

Alles via de telefoon besproken, in de mails wilde ze er niets over loslaten en toen ik begon over een contract kapte ze af... Ja destijds genoeg redenen om een lichtje te laten branden, is niet gebeurt.. ik ga nog even mn mailtjes doorspitten maar ben bang.....

Laura1982

Re: Het ware verhaal van de ranch... (Spanje)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 20:45

ik ben echt verbaasd wat ik hier allemaal lees!! ik hoop dat het lukt deze dame te pakken en haar nare praktijken te stoppen!!!

succes!!

Kelloriejj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 20:56

Ik ben blij dat dit topic zo goed loopt!
Weet ook zeker dat er iets aan gedaan gaat worden... Hoe en wat zal nog wel de vraag zijn. ff over die foto's via de link, sommige paarde zien er idd niet uit...
kom op jongens, aanvechten dit!!

Macha876

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 21:02

wat een verhaal zeg ....

nickyu

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 21:03

zo een uur en een boel verbazing verder ,
kan me maar een ding voorstellen , iemand erheen en als nog foto;s maken
zonder hard bewijs sta je nergens

erna succes en sterkte weet dat je dit niet voor ogen had bij de verkoop!@

orban

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 21:18

Zo hé wat een verhaal. Ik heb heel het topic doorgelezen. Ik heb met levendige ook even e-mail contact gehad over een veulen waar ik eventueel intresse in had maar ik vond ze nog opdringerig overkomen en heb toen maar afgehaakt. Wat ben ik blij seg bij ging het trouwens over een andaveulen en het was ook via EA dat ik haar advertentie had gezien.

Olive

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 21:22

Misschien overbodig, maar hier is een link naar de Spaanse DB in Madrid. Onder links staan ook afdelingen voor de regio Barcelona.

inkepink

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 22:02

allemachtig niet te geloven..... Ben bijna een uur bezig geweest om dit allemaal te lezen.
Ik hoop maar een ding; dat iemand VK te pakken neemt en alle paarden in beslag neemt en onder brengt bij mensen die wel liefde voor dieren hebben. Of beter gezegd bij mensen die een hart hebben want dat heeft Vivian kennenlijk niet

Pegasus19

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 22:20

Ik heb nog gemaild met levendige indertijd om daar te gaan werken. Ben uiteindelijk niet gegaan (deels omdat ik 2de zit had maar ook deels door de onduidelijke proefperiode).
Ik heb mijn pb's nog van de werkzaamheden en bedrag enzo, als iemand die kan gebruiken dan laat ge het maar weten...

Erna208

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 22:29

VarroIsLief schreef:
hmm de schriftelijke afspraken...

Alles via de telefoon besproken, in de mails wilde ze er niets over loslaten en toen ik begon over een contract kapte ze af... Ja destijds genoeg redenen om een lichtje te laten branden, is niet gebeurt.. ik ga nog even mn mailtjes doorspitten maar ben bang.....

Zijn er mensen die wèl het e.e.a. op papier hebben staan ?
Zo ja, ook al is het maar 1 emailtje of een stuk papier waar haar handtekening onder staat ter bevestiging, graag melden bij mij per pb.

Erna208

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 22:30

Pegasus19 schreef:
Ik heb nog gemaild met levendige indertijd om daar te gaan werken. Ben uiteindelijk niet gegaan (deels omdat ik 2de zit had maar ook deels door de onduidelijke proefperiode).
Ik heb mijn pb's nog van de werkzaamheden en bedrag enzo, als iemand die kan gebruiken dan laat ge het maar weten...

Ben zeer benieuwd, graag doormailen naar mijn pb box.
Dankjewel

050206051012

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 22:49

Das jammer... Ik heb daar ook over gemaild met haar, maar dat was op mijn werkmail en dat heb ik allemaal verwijderd...

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 22:53

Zoo goeie dag zeg Uur verder en bijna alles gelezen..

Wat belachelijk dat die meiden zo zijn behandeld zeg en knap dat je het er 5 wk hebt volgehouden..

Ik hoop dat jullie met elkaar er iets aan kunnen doen.. En hou de mensen hier o pde hoogte er van.. Ik blijf iig mee lezen nog eventjes!!

Marsu

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 23:04

Ik volg dit topic nu al een tijdje en vind het echt walgelijk hoe die mensen hun medewerkers en paarden behandelen.
Ik heb toch even op die laatste fotolink gekeken, maar vond de foto's die daar opstonden nou ook niet bepaald goede reclame. als je als eigenaar die foto's als representatief plaatst dan heb je toch een flink bord voor je kop. Ik zal er een plaatsen. Ik heb geen verstand van arabieren, maar dit lijkt me toch geen blakende gezondheid.

Afbeelding

Erna208

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 23:13

Marsu schreef:
Ik zal er een plaatsen. Ik heb geen verstand van arabieren, maar dit lijkt me toch geen blakende gezondheid.
Afbeelding

Ik weet niet of dit een arabier is.
Ze heeft wel 2 jaarling hengsten volbloed arabieren gekocht, gelijk met onze Sha Bajko (twenter hengst VA).
Ik vind het dier schandalig mager en ook voor bij de borst kaal (schurft ?). De heupkoppen steken er als kapstokken uit, ook gedeeltelijk veroorzaakt zoals hij met de achterbenen staat.
Te dik is niet goed, doch te mager ook niet.

Nee geen reclame.

nance1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 23:58

ik heb paarden.2dehands.nl een berichtje gestuurd met een link naar dit forum.

Op cavaletti is vivian alias ,levendige,janedo,rancher,cevalarabe en ga zo maar door, ook nog actief. Daar is ze ook nog niet geweigerd.

Yavanna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-05 07:28

Hebben jullie ook verder gekeken op dat forum van haar, die pleegdochter charlotte heeft ook gepost, én er staat een post van een Jamie bij.... als je verder naar beneden kijkt zie je het staan.
Zelfs op haar eigen forum werkt ze met SA's.....

shirley23

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-05 08:30

Ik heb op Prairie ook een link neer gezet van hier.

Daar hebben ze er nog niet over. En het is toch weer een forum waar ze op kunnen letten. En ik heb naar de eigenaar van me pension stal waar ik sta ook een mail gestuurd met de link van Bokt. Je weet mar nooit he./

eroslover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-05 09:14

ik hoop dat jullie wat tegen haar kunnen doen heb het helemaal gelezen en wens jullie sterkte

griebels

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-05 10:00

Djilan schreef:
Hey Griebels, waar over heb jij met haar contact gehad dan? (als ik zo brutaal mag zijn tenminste )

Begin van het jaar om ook daarheen te gaan, we wilden toen der tijd wel emigreren naar Spanje...

Oh boy, wat ben ik blij dat ik niet gegaan ben.
Ik kan de tekst hier nog wel plaatsen voor de geinteresseerde