Weet je... ik ga dat idee ook steeds meer krijgen.... Is er niemand van Bokt die bij Flame in de buurt woont ofzo?[/quote]
hoezo vraag je dat? flame staat nu in het noorden, maar waar dat is zeg ik gewoon niet...dalijk komt mn ex op deze site en weet hij het gelijk.. over een tijdje kan ik bewijzen met foto's, ook van flame dr ouders dat ze echt daar staat..
Banjer
Lid Nieuwsredactie
Geplaatst: 29-11-02 15:10
gewoon... dan kan iemand misschien een keer mee gaan, de situatie inschatten en je misschien beter advies geven ofzo.......
En in een eerderer eactie staat al dat Flame in Duitsland staat....
Naomi
Geplaatst door de TopicStarter: 29-11-02 15:22
ja tegen duitslands,maar niet waar precies... ik weet niet pcies wanneer ik ga, maar er mag heus wel 1 van jullie mee...
Cleo
Geplaatst: 29-11-02 17:09
Tjonge, tjonge, kan het wat minder allemaal. Naomi is nog maar 16 en financieel afhankelijk van haar ouders (rechtzaak).
Als deze meid 10 jaar ouder was geweest, was het een andere zaak.
Banjer
Lid Nieuwsredactie
Geplaatst: 29-11-02 17:12
Naomi heeft zelf deze topic gestart... wij proberen haar alleen advies te geven... aangezien op elk advies wel commentaar geleverd wordt, en er steeds weer veranderd wordt van mening gaan sommigen van ons het verhaal steeds minder geloven....
Ik geef Naomi nog steeds het voordeel van de (grote) twijfel... ik weet alleen dat ik het lang zo ver niet had laten komen als Flame van mij was geweest....
Cassidy
Geplaatst: 29-11-02 19:40
Ik had ook eerder stappen ondernomen. En financieel afhankelijk van ouders of niet, met een rechtsbijstandsverzekering had het gejammer hier op bokt een stuk minder uitgepakt.
Percy
Geplaatst: 29-11-02 23:22
[quote="Naomiflame staat nu in het noorden, maar waar dat is zeg ik gewoon niet...dalijk komt mn ex op deze site en weet hij het gelijk.. over een tijdje kan ik bewijzen met foto's, ook van flame dr ouders dat ze echt daar staat..[/quote]
Je ex weet toch ook wel waar ze gekocht is neem ik aan? En je hebt hier meerdere malen gezegd dat ze bij de fokker staat (ook in bovenstaand stukje weer). Of je de plaats nu zegt of niet, dat lijkt mij niet meer uitmaken aangezien zelfs het complete adres hier op bokt gestaan heeft toen je de brief met koopovereenkomst had ingescand.
Overigens vind ik het niet zo leuk dat je deze mensen (de fokkers) hier over de hekel haalt met de inhoud van hun huis en koelkast terwijl zij jou en Flame enorm helpen door het paard daar te stallen.
Verder denk ik net als de anderen dat je een keer een beslissing moet nemen waar je achter blijft staan.
obelix
Geplaatst: 30-11-02 08:23
idd neem een beslissing ipv hier reacties te gaan zitten afwachten,dat schiet niet op,vecht voor je pony! in al die tijd had het hele verhaal al van de hand kunnen zijn!!
Naomi
Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-02 22:30
kijk, ik heb al 100 x gezegd dat ik moet wachten op een reactie van ex zn advocaat en mn ouders dan een beslissing moeten maken.
en die mensen zijn verhuist en flame heeft al op 3 verschillende stallen gestaan... en waar weet hij niet
Naomi
Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-02 22:31
obelix schreef:
in al die tijd had het hele verhaal al van de hand kunnen zijn!!
vertel..... en waarom had je t anders niet eerder verteld?
Kais
Geplaatst: 30-11-02 22:33
Misschien kun je 'n mailinglist maken voor de mensen die wel geïnteresseerd zijn...
obelix
Geplaatst: 01-12-02 19:28
Naomi schreef:
kijk, ik heb al 100 x gezegd dat ik moet wachten op een reactie van ex zn advocaat en mn ouders dan een beslissing moeten maken.
dan laat je jou advocaat toch eens kontakt opnemen??!!
Naomi
Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-02 19:29
neeh want hij heeft gezegd dat ik moet wachten totdat ik wat hoor van mn ex zn advocaat..
obelix
Geplaatst: 01-12-02 19:30
Naomi"] [quote="obelix schreef:
in al die tijd had het hele verhaal al van de hand kunnen zijn!!
vertel..... en waarom had je t anders niet eerder verteld? [/quote]ik bedoelde dat als jij er meer achteraan had gezeten dat flame allang van jou had kunnen zijn!het lijkt wel of je er zelf niet achter aan gaat!zoals bovenstaande reactie ook al zegt:laat jou advocaat eens kontakt opnemen en laat er snelheid achter zetten!dat bedoelde ik emt:het had allang al klaar kunnen zijn!!
Naomi
Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-02 19:32
ik ga er wel achterna, maar ik luister gewoon naar die advocaat, hij zal het heus wel allemaal weten, mn ex wil een rechtzaak dus hij moet alles regelen, doet ie dat niet dan doe ik gewoon alles met flame wat ik wil, behalve verkopen ofzo
obelix
Geplaatst: 01-12-02 19:44
Naomi schreef:
neeh want hij heeft gezegd dat ik moet wachten totdat ik wat hoor van mn ex zn advocaat..
ja dat zeggen ze altijd... je blijft wachten...
Cassidy
Geplaatst: 01-12-02 21:00
En intussen wordt je haast gek van de onzekerheid....ik zou er niet tegen kunnen hoor! En jij blijkbaar ook niet....
Anoniem
Geplaatst: 02-12-02 11:59
Toen ik 16 was, vond ik mijzelf best wel volwassen en dacht dat ik wel in staat was mijn eigen boontjes te doppen.
Nu ik zoveel jaren ouder ben, weet ik wel beter. Riep laatst nog, wou dat ik nog 20 was en toen wist wat ik nu weet. Jawel had ik vele dingen toch echt wel anders gedaan. En bij sommige dingen als een bitbull er bovenop gezeten. Laten we ons niet allemaal wel eens intimideren, waardoor onze beslissingen gekleurd raken? We net niet voldoende assertief zijn? We net niet genoeg lef hebben om ons doel na te streven en recht op ons doel afgaan, ondanks tegenspel van derden? Zo vol moed en zelfvertrouwen het beter weten en kunnen dan een ander?
Het meisje is 16 jaar, laten we daar ook even bij stil staan. Had ze een grote zak geld, was er al een megaprobleem opgelost. We kunnen niet alles op de hulp en steun van haar ouders afschuiven. Ook zij zijn maar mensen en weten misschien ook niet helemaal raad met de situatie.
Ik ben paardengek, maar mijn ouders niet, ik weet ook niet hoe mijn ouders hadden gereageerd en hadden gehandeld als ik in zo een situatie had verkeerd. Misschien speelt dat ook wel een rol in deze situatie.
Hoe serieus wordt je genomen als je 16 bent en je staat tegenover een pro-deo advokaat? Of zie ik het te zwart-wit?
zobras
Geplaatst: 02-12-02 12:12
Naomi, Het gaat mij absoluut niet om of ik je geloof of niet. Het zal best wel kloppen waar je het over hebt.
Maar, heb je mijn eerdere verhalen over kosten al eens gelezen. Denk daar eens heel goed over na. OVerleg dat met je ouders en beslis dan wat je wilt. Meid, je bent nog jong, er komen nog genoeg andere paarden op je weg. Zorg eerst dat je leven goed op de rit staat, wordt eens wat ouder en beslis dan weer of je een paard wil of niet. Zorg voor een goede nieuwe eigenaar van je paard, los het geld af met je ex, dan is dat verhaal ook gesloten.
Percy
Geplaatst: 02-12-02 12:20
Eleonoor heeft inderdaad gelijk want natuurlijk is het zo dat ze erg jong is er daardoor moeite heeft om dit te regelen maar hoe moet het straks dan als ze zou winnen? 16 jaar, geen geld, ouders die er niet achter staan en financieel ook niet in staat zijn bij te springen? Daarom denk ik dat ze nu voor zichzelf een keuze zal moeten maken. Hoe moeilijk ook maar op die leeftijd wordt je toch ook al gevraagd om schoolkeuze's te maken die je verdere leven kunnen gaan beinvloeden.
Dit kan een hele slepende kwestie gaan worden en ik denk niet dat dit goed is voor haar of voor het paardje.
Naomi
Geplaatst door de TopicStarter: 02-12-02 19:02
ik weet dat jullie wel gelijk hebben, ik wacht nog even af en op de beslissing van mn ouders... ik laat het nog een x gaan en dan beslis ik(mn ouders)
zobras
Geplaatst: 03-12-02 10:00
Naomi, succes met je beslissing
Caira
Geplaatst: 03-12-02 10:44
realiseer je je wel dat alles dat je hier zegt ook eventueel gebruikt kan worden?
Naomi
Geplaatst door de TopicStarter: 03-12-02 17:50
tnx en ik realiseer dat alles tegen me gebruikt kan worden, tnx!
Laura
Geplaatst: 03-12-02 18:01
is het niet eens tijd voor een slotje ondertussen..?