Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Georgette schreef:Omdat er eerder in dit topic mensen waren die beweerden dat we het wel stil hebben gehouden en dat er voor oud en nieuw nog is gestolen. Beide is bullshit.
Georgette schreef:Precies Lies_Beuker, een bokker die in dit topic reageerde beweerde ook iets. Als ik vervolgens vraag of ze me wil pb-en wie dat dan hebben verteld, hoor ik niks meer. Héél apartZegt mij alweer genoeg.
candorlover schreef:MENSEN!!
IK BEN ECHT PIS EN PIS NIJDIG!!![]()
ZE ZIJN HIER OP PRECIES DEZELFDE WIJZEN BEZIG!!
Grote zadelroof in Noordwijk
Van onze verslaggever
noordwijk-Bij een inbraak in een paardenstalling aan de Hooge Krocht in Noordwijk zijn meer dan 30 zadels gestolen.
De inbraak heeft plaatsgevonden in de nacht van zondag op maandag. De inbrekers hebben vermoedelijk hun auto op de parkeerplaats langs de N206 geparkeerd, waarna ze een gat in het schrikdraad hebben gemakt om toegang te krijgen tot de achterzijde van de manege.
Meerdere kasten zijn opengebroken om bij de zadels te komen. Vermoedelijk zijn er kruiwagens gebruikt om de de zadels te vervoeren. Mogelijk is dit door voorbijgangers opgemerkt.
De politie vraagt getuigen of personen die iets weten in relatie met de inbraak zich te melden bij de politie. Dit kan via het algemene telefoonnummer 0900-8844 of eventueel via het nummer van Meld Misdaad Anoniem (0800-7000).
Was dat dit weekend?
*bron: http://www.leidschdagblad.nl
Margreet schreef:Ik vind het toch eigenlijk niet erg snugger dat mensen nog steeds hun dure spullen niet mee naar huis nemen of in een écht degelijk afgesloten ruimte bewaren.
De gelegenheid maakt wél de dief....
(Waarbij ik de diefstallen ab-so-luut niet goed wil praten, begrijp me daarin niet verkeerd!)
BunnyLover schreef:Op een privestal in katwijk zijn er zadels gestolen!!
20 zadels in totaal, vanacht zijn ze achterom in de stallen gekomen
Alle slotjes kapotgemaakt en zadels meegenomen.
Ik heb er bijna geen woorden voor zoiets doe je toch niet