Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Unravelation schreef:Lukasje schreef:P10 hoeft geen milieusticker.
Alleen wel goed opletten hoe Google maps je naar p10 toe stuurt.. Ik kwam vandaag vanuit een andere richting naar Essen toe en had niet goed op de route gelet aangezien ik altijd over de snelweg naar p10 werd gestuurd vanuit Amsterdam. Werd ik nu door Essen gestuurd naar P10 toeDat had ik pas bij Essen door, dus toch maar de route gevolgd. Verwacht dat er wel een bekeuring gaat komen
Texas02 schreef:Die krijg je volgens mij pas als je aangehouden wordt. En ze houden je in principe niet puur alleen aan om te controleren of je een milieusticker hebt.
SayaJones schreef:Wij zijn nu parkeerplaats aan t zoeken maar overal staat dat je een speciale pas nodig hebt?
Wij gokte ook op P9 maar die afslag is dicht..
Brainless schreef:Texas02 schreef:Die krijg je volgens mij pas als je aangehouden wordt. En ze houden je in principe niet puur alleen aan om te controleren of je een milieusticker hebt.
Bij Essen staan gewoon kasten die het kenteken controleren.
Je krijgt hem dan automatisch thuis gestuurd.
Boete is volgens mij rond de 100E.
xDenies schreef:Wat een drama zeg. Nergens kon je parkeerkaarten kopen en overal moet je weg omdat je geen QR code hebt
Maar goed, rijden nu in P9 en het kost €15; per dag. Dat zijn ze overigens allemaal.
Edit: Moet je op de beurs een uitrijkaart kopen? Slagboom stond open en we moesten doorrijden