Hier was de gup wat fris vandaag

Arabieren houden niet zo van kou

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DDDara schreef:Wat leuk Maartje, bij mij beetje zelfde verhaal alleen mijn paard was vorig jaar niet zo meewerkend toen heb ik er een paar keer op gezeten in het longeerrondje maar hij bleek ziek te zijn, dat kwam er het najaar/winter uit. Nu is hij weer helemaal fit en zijn we weer begonnen. Gister heb ik er ook voor de 2de keer dit jaar in de bak op gezeten ging ook echt TOP. Daarna nog hele terrein hier over gereden super leuk. Vandaag weer lekker aan de hand het bos in geweest was echt GENIETEN.
DDDara schreef:Hier gister weer gereden, hij gaat nu echt met sprongen vooruit, super fijn voelt al niet meer als een puppy. Stuur en stop zijn super stabiel en hij reageert geweldig op mijn been en zit het gaat allemaal veel sneller dan ik had verwacht.
koend schreef:Jullie zijn prima bezig.
Bij mij is het nog grondwerk, trailerladen, wandelingetje aan de hand en beetje longeren aan het halster. Maar de mijne wordt pas in april 3 natuurlijk.
Wie is hier nog aan de slag met eentje van ’22?
Somita schreef:Hier na mijn ongeluk met onze 4 jarige alleen maar verder achteruit gegaan.
Ik heb mijn voet gebroken dat hij over mij heen denderde.
Onze dochter en verzorgster konden niet veel met hem en hij kwam wat omhoog en schopte naar ze.
We hebben nu iemand die ons helpt en sinds vorige week het zadel erop en dat gaat goed daar maakte hij niets van.
Hij leek beter in zijn vel te zitten en beter te handelen, maar sinds vrijdag is hij weer aan het staken met longeren en ook de bak in willen is een dingetje als onze dochter of verzorgster hem pakt.
Hier is er dus wel twijfel of dit de pony voor ons is.
Heb mij toch wel verkeken op het beleren van een jong paard en vooral ook een tinker, want hij is echt eigenwijs en heel erg sterk.
Hij leert wel snel.