Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Fly_high schreef:Ja je kunt dan op bezoek bij de herders, mooie beelden delen van kennismaking met de paarden en hun verzorgers en noem maar op.
Blijkbaar is het ook rond de 35 graden nu maar die hele race gaat wel door ofc
_San87_ schreef:Fly_high schreef:Ja je kunt dan op bezoek bij de herders, mooie beelden delen van kennismaking met de paarden en hun verzorgers en noem maar op.
Blijkbaar is het ook rond de 35 graden nu maar die hele race gaat wel door ofc
Ah ja, zal wel een andere hitte zijn. Net als dat 35 graden aan de kust miraculeus ook geen 35 graden is, of zo.
mysa schreef:_San87_ schreef:
Ah ja, zal wel een andere hitte zijn. Net als dat 35 graden aan de kust miraculeus ook geen 35 graden is, of zo.
Dat is in zoverre anders omdat die paarden gewend zijn aan een extreem klimaat. Het winterklimaat is ijzig, het zomerklimaat vaak bloedheet. Ik denk wel dat dat uitmaakt. Ik kreeg zelf vaak klachten van mensen die vonden dat ik mijn IJslanders verwaarloosde omdat ze zonder deken in de sneeuw stonden terwijl die dieren het dus van huis uit nooit koud hebben met vorst en sneeuw. Langdurige regen is veel erger, al weigerden velen ook dan om in de schuilstal te gaan staan.
LaPluche schreef:En dat er dan mensen zijn die dit willen, neem een HobbyHorse en loop dat hele poedersuiker eind zelf.
Shenavallie schreef:Telpeva schreef:Ja, en hoog ook
Met rugzak met daarin 35 kilo
Daphne__ schreef:Ja, er zijn berichten verwijderd. Weet ik zeker. Ze waren van mij namelijk