Misschien dan een stokpaard gemaakt van staal.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Voor mij is het wel belangrijk dat een paard braaf is op de trailer omdat ik voor vervoer afhankelijk ben van anderen. Dus ik zou als ik zo'n verhaal weet van betreffende paard wel vragen of dat is opgelost. Is het opgelost, helemaal prima maar als er vaag word gedaan, tsja... Er staat dat paard hele trailer kapot had gemaakt, kan me niet voorstellen dat je dat snel vergeet tbh.
Dat soort dingen zijn wel handig om te weten, al is het maar om goed voorbereid te zijn.
wel voorzichtig want je kent het paard nog niet. Maar appte terug dat het prima ging
Maar dat ik het wel fijn vond dat ze dat nog even had gemeld 
c_alsemgeest schreef:Ik zei een keer tegen mijn VA na alle pech die ik had gehad met de laatste 2 paarden: "ik denk dat ik maar een hobbelpaard ga kopen." Zijn reactie, met jouw geluk krijgt hij houtworm
en na een heftige koliekoperatie ook vaak koliek ellende.
Cioccolato schreef:Mijn mening? Er wordt snel over van alles gevallen.
Wat je zegt; een chip die gunstig zit en wss voor niks gaat zorgen is helemaal prima..
En chip die wss wel voor iets gaat zorgen maar geopereerd moet worden, snap ik. Dan moet je opereren.. dat is een risico maaf kun je als verkoper ook zelf doen.