Wel herkenbaar zo'n groene deken ipv blauw. En vanavond de intocht gereden:

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pjer schreef:Ik vind het wel grappig dat we elke dag dezelfde mensen tegen komen (de man met de hoed, het welshje met badeendje, de ijslanderclub met blauwe truien (midgard?) en zo nog een paar.
[ [url=m/WFJQeA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier liepen we achter badeendje
Sjors was vandaag druk en drammerig. Maar bij de pauze dan weer heel relaxed.
Ook wou hij niet meer op de trailer, trok zijn halster stuk en ging even vandoor op de parkeerplaats. Gelukkig hadden we hem weer snel en hebben we een reserve halster mee. Toen met wat overtuigingskracht hem toch op de trailer gekregen alwaar hij rustig bleef staan tot wij gegeten hadden en naar huis gingen. Thuis bleek wel dat zijn mentale emmertje wel echt overvol zit. Hopelijk slaapt hij goed en is hij morgen weer relaxed.
pjer schreef:Ik heb nog een foto van Bennie voor @_l_amanda_l_ en @nobje
[ [url=m/Dq200s.jpg]Afbeelding[/url] ]
_l_amanda_l_ schreef:wordt veel gedeeld op Facebook..pjer schreef:Ik heb nog een foto van Bennie voor @_l_amanda_l_ en @nobje
[ [url=m/Dq200s.jpg]Afbeelding[/url] ]
Super leuk, dank!
Ik heb alle foto's die ik gemaakt heb in Epe in een album gezet, daar kan ieder dan downloaden wat 'ie wil..![]()
https://my.hidrive.com/share/2nyo847ft4
Petitie getekend btw, staat deze al in de groepen op FB?
Sanniie schreef:Weet iemand wie er op vrijdag allemaal foto's heeft gemaakt? Of was er verder niemand? Ik zoek nig een foto van die dagzou het leuk vinden van elke dag een foto te hebben
_l_amanda_l_ schreef:Sanniie schreef:Weet iemand wie er op vrijdag allemaal foto's heeft gemaakt? Of was er verder niemand? Ik zoek nig een foto van die dagzou het leuk vinden van elke dag een foto te hebben
Ik heb de vrijdag ook wat foto's gemaakt, maar heb helaas niet iedereen erop gekregen..![]()
Deze zijn hier te bekijken en te downloaden: linkje