Samen met Stig en Watson (en hun eigenaresses) ben ik lekker naar buiten gegaan en wat een heerlijke rit! De drie paarden kunnen het supergoed vinden samen en wij drieën hebben ook een fijne klik, dus het was echt genieten! Stig loopt het liefste voorop en is ook een goed leidpaard, Watson vindt het ook prettig om een beetje vooraan te lopen, maar is wat drukker, dus hij loopt achter of naast Stig en Auroch is het meest relaxed achteraan, dus wij sukkelen er lekker achteraan met z'n tweeën. 
Auroch en Stig (plus wateremmer die Auroch te pakken had gekregen en uiteraard ondersteboven neergegooid had
)
Onderweg

Bunny ears!

Na afloop stonden Stig, Watson en Auroch met z'n drieën uit hetzelfde hooinet te eten, zo cute.
Alleen heb ik daar geen foto van gemaakt, want ik was bezig met de naverzorging. Wel heb ik een foto van zonnende kippen:
Eerder deze week ben ik ook met een trainer in Newmarket naar de races gegaan om wat achter de schermen te filmen voor socials. Terwijl ik wachtte tot de paarden werden klaargemaakt heb ik even staan knuffelen met deze prachtige Golden Horn-zoon.
Jammer dat het geen merrie is, anders werd hij mijn tweede Auroch. 
Zo schuchter en liefdeloos, die renpaarden.

Ik heb het direct afgespoten en tussen het moment waarop het gebeurde, het afspuiten en het terugbrengen naar de wei ging ze gelukkig al van 80% kreupel naar 20% kreupel. Zondag was de boel behoorlijk opgeblazen - waarschijnlijk niet geholpen door het feit dat ze 's morgens door het land had lopen racen -, dus weer gekoeld en ik heb maandagochtend m'n laatste restje
Daarnaast spuit ik het elke dag even af
ja het bloedde wat, tuurlijk doet het eventjes zeer maarree je gaat niet dood hoor. Ze was erna wel opgelucht en binnen een paar dagen zag je er niks meer van. Dussss
.. Het zijn noueenmaal heel expressieve paarden.
Ik was alleen vergeten m’n cap vast te maken vanaf het land naar het erf, oeps! Toen ik aankwam kreeg ik een “jij bent echt gestoord hè: op je ex-renpaard, zonder zadel, met een losse cap.” 

.