Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xSCWx schreef:Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst!Moderatoropmerking:Adverteren is niet toegestaan en daarom is een deel van het bericht verwijderd.
xSCWx schreef:Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst!Moderatoropmerking:Adverteren is niet toegestaan en daarom is een deel van het bericht verwijderd.
oji schreef:Die pony heb je toch nog niet zo lang xSCWx? Volgens mij had je hem in het vorige topic gekocht toch? Toch geen match? Ik dacht dat je er zo happy mee was.
xSCWx schreef:Bedankt, het is ook een super leuke pony en het doet pijn dat ik hem weg doe. Ik heb hem sinds juni, inderdaad in het vorige topic gekocht.
Helaas doe ik hem geen plezier met de lange buitenritten en bakwerk. Zijn voordeel is wel dat hij goed betrouwbaar en lief is dus meer iets voor een beginnende ruiter bv. die niet al teveel van hem vraagt.
Gelijk al ergenis met verkopen ook; ik sta al 2 dagen op niemand te wachten. Wel vandaag echt super toevallig, iemand die me belde die hem eerder ook al had bezichtigd. Die vraagt waar hij staat, bleek dat ze al onderweg was naar mijn stal om de stalling te bekijkendus toen kon ze hem ook gelijk weer even zien.
StalNollie schreef:Ik zou zeggen testen is akkoord maar word niet gereserveerd. Dat is in deze tijd zeer normaal dit te 'eisen/zeggen'.