We hebben helaas alleen een weiland om in te rijden, en het weer is echt te slecht geweest om meer te doen dan wat rondstappen. Maar nu hangt het voorjaar in de lucht, en als kers op de taart eind deze maand de rijbaan hopelijk klaar. Ik kan niet wachten om echt fatsoenlijk te kunnen rijden 
Maargoed, terug naar de draf. Ging echt super goed! Uiteraard wat rommelig, niet in balans, maar ik was aardig nerveus voor een flinke rodeo, maar ze gedroeg zich echt voorbeeldig
Zo trots op m'n kleine meisje! Ze snapte echt heel goed wat er van haar werd gevraagd, daar ben ik zo blij mee. Vandaag een stukje gewandeld, en ik heb geloof ik eindelijk haar gebruiksaanwijzing een beetje door, want we hebben voor het eerst een stukje heerlijk kunnen wandelen aan een lang touw zonder getrek en gestress. Genieten! 
Trotse koppie gister

En een prachtige zonsondergang vandaag!

Op mijn insta staat een filmpje van onze eerste passen draf; @aniek.oosterhoff
Vandaag een 3de plaats behaald in de 70 cm 

Ik weet niet meer hoe en waarom het over is gegaan. Ik ben er in ieder geval niet op in gegaan, want ik vertrouwde haar respect voor mijn ruimte in dat geval nog niet genoeg haha.
Mijn 7 jarige merrie staat inmiddels om medische redenen al lange tijd stil, die moeten we ook zowat opnieuw beleren

!
)