Ik ben er gister drie uur bij gebleven en zo ging het dus de hele tijd door hahaah. Er was nog een voerplek hoor maar daar ging het duidelijk niet om

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sintara schreef:Mooi zadel zeg! Hopelijk kunnen jullie er heel veel leuke ritjes mee gaan maken
Sneu dat hij zulke scherpe kiezen had, maar dat is nu dus ook weer opgelost.
Jammer dat hij niet zonder ijzers kan! Maar meestal worden de hoeven met goed voer, ondergrond en beweging wel steeds beter. Met een fijne smid natuurlijk.
Mel is ook een Engels volbloed en die gaat super op blote voetjesze heeft zelfs al heel lang geen hoefschoenen meer aan gehad. Dus het kán wel ondanks het ras
Sintara schreef:Brave miley. Verder geen last gehad van de enting?
Beetje spannend met zaza in het bos dus! Wel netjes opgelost. Ze kunnen idd veel last hebben van hengstigheid.
Gisteren heb ik weer lekker gereden in de bak, en vrijdag heb ik voor het allereerst een les met haar
Er is een hoop om aan te werken maar Mel doet haar best en leert zo snel. Ik denk dat we heel grote stappen gaan maken
Sintara schreef:Leuk AlwaysH! Wat voor probiotica gaf je hem? Mel is ook al zo mellow de laatste dagen. Ze was gister zo heerlijk aan het stappen, ik heb haar voor het allereerst een tikje bij moeten geven om aan te draven.
Vind nobli het moeilijk om van huis weg te rijden met buiten rijden? Dat heeft Mel wel.. Verder schrikt ze gelukkig nergens van ofzo dus wat dat betreft ideaal buitenrit paard