Vandaag ben ik met Roos gaan wandelen. Mijn buurvrouw nam Nilay mee en liep achter ons aan. Het ging best goed. Knappe vieze pony. De tweede keer het erf af.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_lauraaa_ schreef:@Vulina: wat een knapperd zeg![]()
Leuk Malenka dat wandelen he!
@Essxan: fijn als ze zo nuchter zijn! Die van mij deed ook als of het de normaalste zaak van de wereld was.
Ik heb vandaag even 20 minuutjes gelongeerd en lekker buiten uitgestapt! Longeren ging weer fijn. Ze galoppeert steeds makkelijker aan en haar galop word ook steeds stabieler.
[ [url=m/43FxaG.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/LMLA1Q.jpg]Afbeelding[/url] ]
DinaxUllie schreef:@Cheyenne0252 waar heb jij die stok met vlag(gen) gekocht? Ik ben er naar op zoek, maar vind alleen dingen uit Amerika en omstreken.
Cheyenne0252 schreef:DinaxUllie schreef:@Cheyenne0252 waar heb jij die stok met vlag(gen) gekocht? Ik ben er naar op zoek, maar vind alleen dingen uit Amerika en omstreken.
Ik heb een vlag via Ali express gekocht voor nog geen euro! Voor nu had ik de vlag aan een zweep gebonden, maar ik moet nog langs de welkoop voor een bamboestok! Zo heb je voor nog geen €3 een goede oefeningVoor het plastic zakje heb ik mijn grondwerk zweep gebruikt en een plasticje van een zak wortels eromheen gebonden. Volgende keer ga ik daar een groter (bijvoorbeeld) supermarkt tasje aanhangen.