Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Een hele uitdaging en gelukkig ook droge stukken met zelfs een zonnetje, ...we did it!

Taucha schreef:[Komt onder steen vandaan] Ik volg nog steeds! Mooie foto's!Geweldig dat je zo heerlijk weer terug op je paard zit.
Kleine tip n.a.v. de foto's; probeer niet te veel voor over te vallen als je naar ontspanning toe werkt.
[kruipt weer onder steen in afwachting van meer mooi beeldmateriaal]
en tijdens regen en wind en met wat spanning is zo'n houding soms onvermijdelijk. Toch plaats ik het want dit was nu eenmaal wat het was.
Zinzi_jewel schreef:Doe hetzelfde als er spanning is !
Zit je in elk geval je paard niet in de weg .
Het beeld is wat minder mooi , maar recht zitten komt ook vanzelf weer als het vertrouwen en de ontspanning meer gewoonte wordt .
wendy1987 schreef:Ik volg ook nog steeds stil hoor! Geniet gewoon stilletjes van de foto's zo nu en dan!
Naast wat lekkers en een aai mocht hij genieten van het dagje, want zaterdag was al een heel spektakel: hij mocht namelijk met een demo meedoen tijdens de "inspiratiedag" bij Takt Academy. Voor het eerst met allemaal publiek, maar hij deed het super. Weer een goede ervaring dus.

Hij komt op een plek waar hij grotendeels van het jaar 24/7 buiten komt te staan en dat mis ik nu voor hem. Nog steeds wel prachtig midden in het bos en met alle nodige faciliteiten om veelzijdig met hem bezig te blijven. Ik heb er zin in en ben benieuwd!
Een heel stom dingetje en het liep gelukkig ook gewoon goed af. Ik had les en ben weer opgestapt en kon nog heerlijk door lessen.