Liaan schreef:Silly, heb je dat artikel gelezen van die van 1.91m? Moest aan jou denken toen ik het las. Hopelijk is Cas klaar met groeien.
Yakari, wat kijkt hij lief! Lekker overbouwd nog.
Iriscope, leuk beest en goede planning!
Zijn die van jullie ook zo wakker? Die van mij is heel lief, maar als ze iets eng vind kan ze echt boven mij uit springen zo hoog. Nu 2 x een soort van gelongeerd en ze kan me lopen!
Ja hier ook zo'n wakkere tante. Heel braaf en spanning zakt ook weer snel maar klimt qua spanning ook snel heel hoog.

Ik had de hond bij me en die kwam op een gegeven moment achter ons aan gerend. Daar schrok hij heel erg van en toen draaide hij 180 graden.
Ik zag dat hij aanstalten maakte om te bokken (had hem aan een leadrope), dus ik dacht ik laat nu toch maar los. Anders had ie me geraakt denk ik. Niet geheel mijn stijl, want ik vind dat je zoveel mogelijk vast moet houden, maar 650 kg paard (oid) hou ik niet hoor!
Dus toen galoppeerde hij al bokkend naar het touw naar huis (100 meter verderop). Ik denk dat hij ook geschikt is om western te rijden
, want hij rende bijna de poort voorbij, maar maakte toen een slidingstop om nog gauw de bocht te kunnen maken met zijn grote lijf.
.
Zo af en toe moet ze even een fors ei kwijt, maar dat is puur overtollige energie die ze in de beperkte paddockruimte niet kwijt kan. Dus dan beginnen we in de bak braaf met loswerken in stap, en dan bij de eerste keer aandraven even PIEP *zoefff stuiterstuiter zoefff* en daarna gaan we echt aan het werk
(reageerde ze nauwelijks op) en ik had een bal uit de schuur getrokken. Miep loopt het altijd al dun door de broek als die bal binnen een straal van 20m in haar buurt komt, dus dan verwacht je wat 
en targetten op de bal. Stiekem is ze gewoon echt een enorme hond
Maar goed, ze gebruikt je ook als entertainment als je de paddock komt uitmesten (vork jatten, vork gooien, kruiwagen rollen, in je nek kriebelen, je veters losmaken, enz enz...

benieuwd hoe ze het oppakt na afgelopen keer.
Heerlijk zo braaf samen kunnen wandelen