Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Taucha schreef:Zadel ziet er voor zover je vanaf een foto kan beoordelen wel redelijk passend uit, maar waarom heb je het dekje zo ver naar achteren geplaatst, lijkt voor zelfs niet onder het zadel uit te komen? Voorste singelstoot zit er niet onder, expres?
henshem schreef:Stille meelezer meldt zich. Ik volg jullie ontwikkelingen al even mee en hoop en denk dat het helemaal goed gaat komen met jullie 2-en.
Ik vind het zadel op de foto (dus voor het rijden als ik het goed begrijp) wel te ver naar voren liggen dus te veel op/over het schouderblad.
karijn schreef:MarjanB schreef:Ik ga het de volgende keer proberenben wel benieuwd of ze zo fijn blijft lopen met dit zadel want ik zat er zo lekker in had zelf ineens balans.
Marjan, je mag mijn zadel eens proberen. Ik moet van de week een paar keer in Nijmegen zijn. Ik rijd toch niet meer.
Anoniemk2 schreef:Imo ligt je zadel te ver achterover, want het dieptepunt hoort in het midden te liggen. Zadel mag wel 3 cm achter de schouders liggen. Ik snap werkelijk waar niet dat je een zadel erop eigen houtje oplegt zonder dat daarbij de zadelmaker aanwezig is om te kijken of het pastDit is imo niet slim bezig zijn TS
Anoniemk2 schreef:Doelbewust een zadel erop leggen omdat het andere zadel niet past is imo niet erbij nadenken wat voor gevolgen dit kunnen hebben. Het heeft imo niets van doen met bot zijn zoals jij dat interpreteerde Renee, maar met kritisch en oprecht zijn.
Anoniemk2 schreef:Dat kun je blijkbaar niet los van elkaar zien: want dat blijkt wel uit je reacties naar mij? Het is niet aan jou om te bepalen wat ik wel en niet mag zeggen.
Anoniemk2 schreef:Doelbewust een zadel erop leggen omdat het andere zadel niet past is imo niet erbij nadenken wat voor gevolgen dit kunnen hebben. Het heeft imo niets van doen met bot zijn zoals jij dat interpreteerde Renee, maar met kritisch en oprecht zijn.