Heel erg penny, penny is awesome!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Retjethorse schreef:Haha, hoe bedoel je dat ze er veel zoeter uit zag dan ze was? Was het zo'n duveltje?![]()
Heel erg penny, penny is awesome!Wie wilt er nu die zwarte Arabische hengst die alleen jij kan temmen, als je hetzelfde kan met een (bijna) zwarte volbloed merrie?
Retjethorse schreef:Dat zou echt wel gaaf zijn, dan moet ik niet twijfelen of het niet beter zou zijn voor haar om haar ergens te laten beleren.Ze heeft zo'n geweldig karakter...
kiekje.be schreef:Ik denk wel dat ik het zelf ga doen, tenzij ik merk dat het niet lukt (je weet nooit...). Maar meteen de straat op durf ik nog niet hoor!Retjethorse schreef:Dat zou echt wel gaaf zijn, dan moet ik niet twijfelen of het niet beter zou zijn voor haar om haar ergens te laten beleren.Ze heeft zo'n geweldig karakter...
Gewoon zélf doen. Heb ik met mijn AT merrie ook gedaan, was echt het makkelijkste paard ooit... opzadelen, en ineens de straat op (de weide vond ze niet interessant genoeg, en dat liet ze duidelijk merken) dus toertje rond de blok - alsof ze het al heel haar leven deed...
daisydaisy schreef:Dank je wel!Wat een leuk dier!