Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Merry Christmas lieve Bokkers

Tot in 2019!
Nu het einde in zicht is beginnen mensen zich te realiseren wat er allemaal nog moet gebeuren dus het zou me ook niet verbazen als het weer met een paar maanden wordt verlengd.

Ik probeer mijn tijd beter te managen dus 1x per week even bijkletsen op Bokt
En niet vergeten te genieten van de 'laatste maanden' hier, niet normaal hoe snel de tijd voorbij gaat
I'm so sorry!Ladybird schreef:ik lees dit serieus nu pas net!
hoe is je nieuwe job? klinkt als een super mooi plekje!
voelde me al vrij snel helemaal op m'n gemak en blijf vaak na de lessen nog even rondhangen tussen de geiten en schapen
Jet schreef:Ik kwam in februari dit bericht nog tegen, fijn voor die eigenaren dat ze hun hond na zo lange tijd weer terug hebben: https://www.nu.nl/opmerkelijk/5752536/b ... asjes.html .
Ik kreeg die week ijsvrij, had ik nou nooit verwacht toen ik naar Californië ging verhuizen whaha. Het is nu wel heel mooi hier overal, veel groen en bloemen die beginnen te groeien. Alleen maar meer risico op natuurbranden maar ja, we genieten er maar van zo lang het kan...

Leslie (de eigenaresse) heeft er de hele dag gezeten met een foto-album van alle paarden van de afgelopen jaren. Toen kwamen we erachter dat er in 2018 toch nog 16 paarden zijn geadopteerd
Mijn man en ik zijn 's avonds geweest en er zijn echt veel mensen op komen dagen, vooral veel mensen die interesse hebben in paarden die rustig zijn tijdens een buitenrit dus ik mag weer aan de bak
Voorlopig blijf ik met hem en JP spelen, kan ik mijn eigen dingen mooi oefenen
Snugger als ik ben heb ik alle paarden Nederlandse cues aangeleerd, ook daar moet ik dus nog even wat aan doen voordat er mensen komen kijken

Jet schreef:Zo, dat is inderdaad weer een heel verslag! Gelukkig wel positief overall gezien. Jouw logo is mooi geworden zeg!
miezelke schreef:Heel mooi, krachtig, luxueus logo. Is The Horsewoman jouw bedrijfsnaam?
Leuk verslag om te lezen!
Zhads schreef:Ik ben je topic vandaag tegengekomen, in een keer doorgelezen en man man wat een mooi plekkie is het daar zeg! Helaas ook wat tegenslagen dus, maar fijn dat het weer beter klinkt!
Mooi logo zeg
:

Ongelooflijk hoe snel de tijd gaat, in mijn ogen zijn het nog steeds babies

), drie jarige volbloedmerrie
Getup schreef:Wel erg leuk, zo'n mega update! Met vele foto's.
Ook ik vind je logo erg mooi en sterk
Ben er echt heel blij mee.truus1957 schreef:Wat leuk om te lezen zo'n uitgebreide update. Maar dat eerste filmpje dat je gisteren uploadde, zitten ze nu met twee op één paard?
Kan zo geen foto vinden, maar is speciaal voor kinderen die achterop mee willen.
dus dat werkt geweldig voor mijn humeur
:
Handig voor familie & vrienden, die hebben ook een plekje voor hun spulletjes gereserveerd.
) maar dit zette me aan het denken:mirgino schreef:is dat bijten naar je hand als je bij de buik zit een aanwijzing voor maagzweren?
Een vrijwilligster van ongeveer mijn leeftijd, heeft een Paso Fino gehad maar is twee jaar geleden overleden. Ze wil heel graag liberty dingetjes leren en Chloë is 'haar' paard op de rescue, maar nog een beetje te heftig voor haar nieuwe vrouwtje. 1x per week werk ik alleen met haar en 1x per week werk ik samen met Anaïs (het nieuwe meisje) op de rescue, onder andere met Chloë.
) Hij heeft in het wild hoogstwaarschijnlijk een paar keer gedekt en is geruind toen hij bij zijn trainer terechtkwam, waarna hij weer naar de rescue kwam.
Maximum effort

) om ervoor te zorgen dat hij weer de lieve oude Awesome wordt