Dayanaera schreef:Op je waylon account of die andere?
me waylon account..
me fotografie geen idee eigenlijk, zal ook eens kijken

edit:
me fotografie is 23 het hoogste

edit:
ik heb trouwens ook meer volgers nu bij waylon
dan bij me fotografie

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Dayanaera schreef:Op je waylon account of die andere?
Dayanaera schreef:Equilis schreef:Hahaha, zelfs 34 is hier nog "een droom"
Heel toevallig volgde ik jou al
Lovely: ik gebruik veeeeel meer hashtags, misschien helpt dat?
Dayanaera schreef:Ik doe vaak een combinatie van hashtags en dan kijk ik ook welke het meest gebruikt wordt. Ik benoem het object/dier, de omgeving en wat voor emotie/gevoel de foto me geeft en dat gebruik ik in mijn hashtags. Alleen teveel hashtags zorgt ervoor dat de tekst niet geplaatst word dis daar moet je ook rekening mee houden.
Dayanaera schreef:lovelyfiefy schreef:Mag dat officieel niet dan?
Merken of magazines taggen?
(of pas na toestemming?)
Oh mag vast wel, maar het is niet gebruikelijk denk ik om in een gewone foto de bit te taggen, penny, cowboy magic of weet ik veel wat.
Dayanaera schreef:lovelyfiefy schreef:
Oh mag vast wel, maar het is niet gebruikelijk denk ik om in een gewone foto de bit te taggen, penny, cowboy magic of weet ik veel wat.
cowboy magic had ik laatst gedaan dat ik die van mij helemaal uitgeborsteld had
maar dat heeft ook niet echt geholpen
lovelyfiefy schreef:oke. En zijn er dan nog tips
aan wat je eigenlijk standaard bij elke paarden post kan plaatsen?
dan heb ik gewoon een idee van waar ik op kan letten..
Ik zorg dat ik haflinger doe.. en daarna bewust ook horse om het bereik gewoon buiten het ras ook te hebben zeg maar.
Celine_Famke schreef:Ik gebruik bijna altijd dezelfde hashtags haha. Soms verander ik er een paar. Maar verder kopieer ik en plak ik. Op een gegeven moment heb je dan vanzelf dat als je een bosrit heb gemaakt, dat je ff terugscrolt naar je laatste foto van het bos en dan die hashtags gebruikt, net als met dressuurfoto's, vrijheidsdressuur, springen etc. Best handig!