Zit zelf vaak aan de ' andere' kant en het is leerzaam om mee te kijken in zoektochten

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ruitje schreef:Ik volg dit topic, wel zo netjes om te melden.
Zit zelf vaak aan de ' andere' kant en het is leerzaam om mee te kijken in zoektochten
k_m schreef:Ik ga voorlopig ook enkel klinisch laten keuren, maar de DA heeft wel zijn spullen mee, voor moest er toch behoefte zijn aan een foto.
Morgen wordt mijn evt toekomstige paardje gekeurd, ik kan er zelf bij zijn dus dat is wel fijn. Mijn eigen DA komt ook dus daar heb ik alle vertrouwen in. Kreeg enkel vandaag een berichtje van de eigenaresse, dat het paard in de stal over een schutting is gesprongen, en nu wonden heeft op haar benen. Ze zou wel niet mank lopen. Echt super jammer want dat maakt de keuring ook wel moeilijk denk ik.. Baal best wel, maar hopelijk valt het mee. Ik heb het zelf ook nog niet kunnen zien, dus we wachten morgen maar af... Hoop echt dat ze toch goed gekeurd wordt.
k_m schreef:Goed idee Liek, als je echt te veel twijfelt dan vind ik het ook geen goed idee. Je kan nog altijd kijken wat je binnen een week denkt. Ik heb ook een week gewacht, en toen lag mijn gevoel nog steeds bij de huidige merrie die ik wil kopen, dus heb op basis daarvan beslist!