Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Art_Ificious schreef:Dubbele lijnen ofvan longe heb ik bij meerdere paarden al gedaan. Zowel jongere als oudere.
Bij harley had ik ook de menpositie en liet ik hem door paaltjes lopen of over balkjes heen.
Wandelen doe i voorlopig steeds dezelfde route. Dus kan er wel wat meer uitdaging aan toevoegen
Art_Ificious schreef:Ik wou als ik de training terug ga opnemen ook wat bijgeven dat ik voor of na het trainen kan voeren Om de spieropbouw te ondersteunen.
Ik dacht eerst aan luzerne, maar ik lees dat sommigen hier juist drukker van worden, en dat wil ik helemaal niet hebben.
Art_Ificious schreef:Opzadelen op de poetsplaats of in de stal was hij al bekend mee vandaar deze stap met losse stijgbeugels op de manier waarop mijn stalinstructrice het áltijd doet bij jonge dieren. Dus opzadelen en los laten lopen. Is nooit fout gegaan, sommigen gaan bokken maar reageren niet zo extreem als Limo.
Stijgbeugels opgestoken lijkt hij juist enger te vinden aangezien ik dat de tweede keer op die manier had gedaan.
Het opzadelen met losse stijgbeugels is namelijk met begeleiding van stalinstructrice gebeurt.
Maar zoals ik zei ga ik nu terug even rustig aan doen.
Art_Ificious schreef:Opzadelen op de poetsplaats of in de stal was hij al bekend mee vandaar deze stap met losse stijgbeugels op de manier waarop mijn stalinstructrice het áltijd doet bij jonge dieren. Dus opzadelen en los laten lopen. Is nooit fout gegaan, sommigen gaan bokken maar reageren niet zo extreem als Limo.
Stijgbeugels opgestoken lijkt hij juist enger te vinden aangezien ik dat de tweede keer op die manier had gedaan.
Het opzadelen met losse stijgbeugels is namelijk met begeleiding van stalinstructrice gebeurt.
Maar zoals ik zei ga ik nu terug even rustig aan doen.