Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Die vrouw misdraagt zich compleet en jij mag niet even je verhaal kwijt?
Wat een ongelovelijk stelletje kleine kinderen daar op stal. Niemand daar die zich in kan denken dat je als bijrijder toch al minder voelt dan de rest? En graag bij zon verhaal, die meid wordt verdorie van diefstal beschuldigd en voor van alles en nogwat uitgemaakt, mag ze nog niet eens advies vragen ZONDER namen te noemen op een forum. Echt kleinekinderenzandbakzehebbenmijnschepjegejatenwehebbenechtgeenleven gedrag!!!!!Douce schreef:Is de eigenaresse van je verzorgpaard vanavond ook aanwezig? Dat zou ik zelf heel belangrijk vinden en fijn. Veel succes in ieder geval!

rina schreef:O wauw dr zit dus 1 hier op Bokt mee te lezen en heeft het stiekum aan de stalbaas doorgebrieft.
Jongens ik ga hier echt bijna vanWat een ongelovelijk stelletje kleine kinderen daar op stal. Niemand daar die zich in kan denken dat je als bijrijder toch al minder voelt dan de rest? En graag bij zon verhaal, die meid wordt verdorie van diefstal beschuldigd en voor van alles en nogwat uitgemaakt, mag ze nog niet eens advies vragen ZONDER namen te noemen op een forum. Echt kleinekinderenzandbakzehebbenmijnschepjegejatenwehebbenechtgeenleven gedrag!!!!!
Littera schreef:Douce schreef:Is de eigenaresse van je verzorgpaard vanavond ook aanwezig? Dat zou ik zelf heel belangrijk vinden en fijn. Veel succes in ieder geval!
De stalbaas wilde alleen met mij en mevrouw praten, omdat het "conflict" tussen ons gaat. Hij heeft me ook gevraagd om alleen te komen, net zoals hij haar dat heeft gevraagd/zal vragen.
Littera schreef:Douce schreef:Is de eigenaresse van je verzorgpaard vanavond ook aanwezig? Dat zou ik zelf heel belangrijk vinden en fijn. Veel succes in ieder geval!
De stalbaas wilde alleen met mij en mevrouw praten, omdat het "conflict" tussen ons gaat. Hij heeft me ook gevraagd om alleen te komen, net zoals hij haar dat heeft gevraagd/zal vragen.