opgedroogd zweet gaat jeuken en irriteren. Na het afspuiten lekker rollen en dan heeft hij ook een natuurlijke beschermingslaag tegen vliegen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

) echt nog super goed. Hij is natuurlijk wel al geruind, dat zal wel schelen. Vandaag weer manen geknipt want het begon om te vallen, ik was veel te laat maar had er echt geen zin in gehad. Hij heeft zich voorbeeldig gedragen want hij heeft ongeveer 45 minuten bijna stil gestaan
Knappe jongen. De volgende keer wacht ik minder lang dan duurt het ook niet zon eeuwigheid 
Gelukkig komt na de zomer mijn 3 jarige shet er weer bij, dan kunnen ze lekker spelen.

Flinke hoefzweer. Ze loopt nu met een verband om.

het is wat met mijn brokkenpilootje
Wil je met hem naar de hengstenkeuring? (aangezien je hem hengst wilt houden).
Lars kan ook zo genieten van een poetsbeurt.. Vindt 'ie echt heerlijk. Hij gaat ook altijd terug krabbelen.
Fennadev schreef:Mooi dat ze m konden uitsnijden, NRJ
Jorie houdt van de nieuwe groffere muesli die we ze nu voeren![]()
Hij hield nooit echt zo van zijn voer, zat t altijd met lange tanden op te kauwen en nu was die bijna sneller dan Alex, terwijl hij ook nog meer krijgt ook haha

), toen 4 maanden oud

op de eerste foto's was hij 80 cm, ondertussen al 95 cm gemeten
xApple schreef:@biancalaylo; Mooi beestje hoorWil je met hem naar de hengstenkeuring? (aangezien je hem hengst wilt houden).