Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Nikass schreef:Ik zou het paard gewoon op pensioen zetten met eindelijk een echt goede verzorging. En dan zien wat er gebeurd. En evt zou ik met de onderzoeksresultaten van toen én het paard naar een goede kliniek stappen. Ja kost weer geld en energie, maar ik zou toch zelf willen weten wat nu de stand van zaken is en niet afgaan op iets van tien jaar geleden. Als het paard toen al zo verrot was en hij heeft ook nog eens jaren geen goede verzorging gehad, dan is het paard misschien sterker dan ze toen in Bodegraven dachten, dat hij nu nog leeft.
Ik zou het paard die kans gunnen en blijkt dat het paard het dan toch niet redt, dan is het klaar en heb je er alles aan gedaan.
KimD schreef:Ik heb een hele duidelijk grens ik ga tot €1000,- euro. Valt alles daarboven, worden ze geslacht.
€1500,- voor de grote pony.
ik heb hem gelukkig nog en hij word nu 16 en hoop hem nog zeker 10jr te hebben
bobje26 schreef:Het zijn geen dodelijke aandoeningen, enkel zeer pijnlijke en vervelende blessures. Hij zal hier nooit zelf aan dood gaan, dit zal zijn eigenaar moeten bepalen wanneer het moment daar is. Om heel eerlijk te zijn ben ik van mening dat dit moment gekomen is,
safina schreef:Ik krijg uit de posts de indruk dat TS hier verantwoording af moet leggen over haar keuzes. Of misschien niet eens haar eigen keuzes, maar de keuzes van de volwassenen om haar heen. Ik heb geen idee hoe ze dat zelf ervaart, maar ik zou dat heel naar vinden als ik in haar schoenen zou staan.
TS, sterkte met de moeilijke situatie waar je in zit. Ik zou je willen meegeven: ga vooral geen energie steken in verantwoording afleggen aan mensen hier, die je niet eens kent en die jou, jullie paard en je situatie niet kennen (al denken ze soms blijkbaar van wel). Ik hoop dat je in plaats daarvan dan je energie kunt steken in op een goede manier dealen met deze lastige en verdrietige situatie met Othello.
geerke schreef:Tja...wie opent hier een topic?