Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Libera schreef:Hier kopen mensen een westernzadel voor hunzelf, en leggen dat gewoon op alle paarden... Is het te wijd dan gooien ze er zo'n extra deken onder! Geen verstand van western verder maar dat is wat ik hier in de omgeving vooral zie.
Ik heb zelf nog nooit een zadel op maat laten maken, heb geloof ik paarden met makkelijke ruggen
NibbitLotus schreef:Al kijken mensen me nu al raar aan als ik met een stippel tussen de springpaarden rij. Aparte kleurtjes / rassen worden in de dressuur duidelijk makkelijker "geaccepteerd". Al vind ik die reacties vaak wel leuk.
Donja schreef:Ik vind juist bij de springers de mensen makkelijker
als ik 1 van mijn stippels mee had naar les van de rijvereniging (ipv mijn bruine kwpn), dan waren er gelijk 2 die niet mee wilden rijden; 'hun paarden kenden die kleurtjes niet en dan zouden ze schrikken....' (leek mij dan juist goede oefening, aangezien er ook wel bont e.d. op wedstrijd te zien is..), maar in de springles deed er nooit iemand moeilijk