Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
NatalieLot schreef:Ik vind dat jullie TS nu wel echt op een negatieve bok zetten. Ik kan me het wel voorstellen. Zelf heb ik ook een paard wat elke keer weer wat heeft. Betekent niet dat ze niet goed verzorgt worden of weet ik wat.
othelloster schreef:Ik ben echt een 16 jarige meud, niet een oudere vrouw die onzin verklaart. Ben momenteel in zijn nieuwe wei alles klaar aan het maken met een goede vriend en mijn tweelingzusje, hij komt tussen 12 schapen en een ander groot paard met een weide vol gras, schuilstal, goede omheining en onbeperkt hooi, ik had eergisteren mijn adres aan Shirley gestuurd, ik weet dat jullie mij willen helpen dat wardeer ik ook echt, ben ik ook heel dankbaar voor maar om gelijk te worden gemaakt met de grond omdat ik een ding vergeten ben om te doen vindt ik erg ver gaan, ik doe mijn uiterste best voor Othello en het gaat ook al wat beter met hem, morgen hechtingen eruit en verband er af, en dan maar hopen dat het goed gaat en hij er geen last van gaat overhouden
othelloster schreef:Momenteel kriifen de anders niks van hooi... Othello heeft onbeperkt hooi tot zijn beschikking van goede kwaliteit, stalhouder zo ver gekregen om een baal te mogen.openen, maandag of dinsdag gaat Othello om
Ik heb mijn excuses toch aangeboden? Ik werk net 3 weken op de jumbo, kan geen dingen gaan die niet mogen.
Momenteel heeft Othello geen medicatie meer en gaat het best goed met hem, eet al een stuk beter voordroog en een stuk alerter op de omgeving, brok krijgt hij niet wel senioren slobber verdeeld over de dag
Hij heeft een deken

DatBenIkNou schreef:Ik zou het niet aandurven: net hechtingen eruit en dan meteen de wei op...