Hadden we in Zweden een klant voor dit paard, bekende grand prix ruiter. Goed contact, extra video's gemaakt, enz. Komt ie er vanochtend mee dat ie max 15.000 voor wil betalen. Dus ik nogmaals gezegd dat de prijs 27.500 is (wist hij van begin af aan) en voor minder gaat ie niet weg. Hij vond dit paard niet meer waard dan 15.000, omdat hij nog niet op wedstrijd gelopen had (bewuste keuze, paard gaat straks zodra die mag op hoger niveau uitgebracht worden). Beste man heeft t paard nog niet eens in t echt gezien en 12.500 euro lager bieden dan de vaste prijs...
Heb m bedankt en nogmaals duidelijk gemaakt dat dit paard niet voor minder verkocht gaat worden.
Hebben sowieso flink aantal paarden in de hoge prijsklasse te koop. Ook van een aantal ton. Zo hebben we een grand prix ruin te koop van 9, goede scores en top fijn paard. Vraagprijs is 225.000. Kregen we een reactie van een meisje van 16 jaar dat ze hem wel voor 5000 wilde kopen en heel erg goed huis zou geven. Heel verhaal erbij hoe goed enz. Ik dus gezegd dat dit paard dus niet verkocht wordt voor 5.000 euro. Nou wat ik wel niet dacht.
Maar niet meer op gereageerd verder...
Ook een pony hengst te koop (staat ook in m'n profiel), hele fijne pony goedgekeurd en FEI dressuur. Krijg je biedingen van 10.000/15.000 euro...
Maar soms krijgen we ook wel eens een paard aangeboden voor verkoop, laatst ook. Merrie, kwpn, 13 jaar en zz licht niveau. Goede afstamming en op zich wel een heel apart paard in beweging. Mensen wilde er 900.000 voor hebben. Maar gezegd dat dat niet ging lukken.

(die overigens afgelopen weekend de tweede prijs had gehaald bij de Welsh partbred.. En ja, ik ben zo trots op d'r dat ik t niet achterwege kan laten dat te zeggen